Toyota skúsenosti ceramizer

Toyota Camry 2.5
Som vlastníkom VW Transporter 2,5l ako aj Toyota Camry 2,5 originálna japonská verzia.
Spozoroval som:
1. Pracuje oveľa tichšie.
2. Spotreba paliva o 1/3 menej.
3. Motor lepšie štartuje obzvlášť v zimných podmienkach.
Obidva automobily majú najazdené približne 150 tis. Km.
Gregor Hlavienka
12.10.2007

Toyota Celica
Toyota Celica r.1992 STi 1.6 najazdené 245 000 km. V aute sa rýchlosti neradili až tak ľahko. Zariskoval som a použil ceramizer do prevodovky, na začiatku sa nič nezmenilo, ale po najazdení asi 4000 km boli zmeny počuteľné, prevodovka začala pracovať hladko, so zvyšovaním najazdených kilometrov prevodovka pracovala čoraz lepšie. Od aplikácie som prešiel okolo 20 000 a po predaní pekne pracuje ďalej (jazdí na nej kolega). Kúpil som si ďalšiu Toyotu, akurát, ale terénnu, tiež v nej prevodovka nepracuje ideálne. Objednal som ceramizer.
Tomáš Čarkovský
Názor poslaný dňa 20.02.2009

Toyota Corolla 1.8 Diesel (r.1989)
Aplikoval som ceramizeri do paliva, motora a prevodovky v aute s najazdenými kilometrami 410 tis. km.
– Po najazdení 400 km došlo k výraznému zvýšeniu krútiaceho momentu, prevodovka sa stíšila,
– Motor štartuje na dotyk rovnako zimný ako aj teplý, pomohlo vstrekovaciemu čerpadlu,
– Bohužiaľ som nevykonal meranie pred aplikáciou ceramizerov, ale efekty predbehli moje očakávania,
– Ešte jedna úvaha – autíčko, ktoré zvyčajne má nízku spotrebu, začalo mať ešte nižšiu spotrebu, súdiac podľa miery paliva, podľa môjho názoru 0,5l/100km – odporučil som známym a všetci, ktorý použili ceramizeri hovoria o pozitívnych výsledkoch, jednou vetou – bez oleja som neskúšal jazdiť, ale s olejom nastalo výrazné zlepšenie výkonu a práce komponentov, v ktorých som aplikoval ceramizeri.
Carstar Moto Obchod
Názor poslaný dňa 16.04.2008

Toyota Avensis 2.0
Ceramizer do motora som aplikoval v automobile Toyota Avensis T22 z 2001 roku s motorom 1AZ-FSE(benzín 2.0 150 KM) najazdených 140 tis.km.
Dôvodom bol pokles výkonu automobilu, čoho príčinou ako sa neskôr ukázalo bol úpadok komresie vo valcoch. Jazdím veľmi dynamicky, takže tento stav ma neprekvapil ale veľmi ustarostil.
Mechanik, ktorý zvyčajne sa zaoberá mojim automobilom potvrdil, že v tomto prípade zostáva alebo oprava(veľmi drahá) alebo zmena oleja na hustejší(čo je v tomto prípade bohužiaľ len polovičné opatrenie a nie je možné).

Kedysi som čítal o rôznych „dodatkoch“ , ale približival som sa im veľmi skepticky. Pomyslel som si, že náklady nie sú veľké a za pokus to stojí. Meranie pred(ako aj po) použití Ceramizera som vykonal v ASO Toyota v Olsztynie kde servisujem automobil. Výsledok viditeľný na ľavom grafe sa ukázal málo optimistický. Úroveň kompresných tlakov skoro v norme, ale bohužiaľ na dolnej hranici, ktorá v tomto motore je 10 bar.
Ceramizer som aplikoval podľa návodu a po prejdení okolo 4 tis.km som išiel na ďalšie meranie.
Na moje prekvapenie došlo k významnému zlepšeniu!

Vidieť na pravom grafe(meranie robené v opačnom poradí valcov), že kompresný tlak vzrástol na každom valci okolo 1bar, teda o asi 10%. Podľa môjho názoru je to veľmi dobrý výsledok. Peniaze použité na Ceramizer hodnotím za dobrú investíciu a s čistým svedomím môžem všetkým odporučiť tento prípravok.
RaDek