Ako získať maximum z aditíva do benzínu, nafty a z aditíva do oleja?
Aplikácia aditíva do benzínu a nafty, aditíva do motorového, prevodového a hydraulického oleja
Veľmi ma znepokojovalo, že auto má oveľa vyššiu spotrebu nafty ako je uvedené v technickom preukaze. Na internete som začal hľadať informácie a spôsob ako sa dá znížiť spotreba paliva. Natrafil som na aditíva do benzínu, nafty ceramizer.
Prečítal som si informácie na web stránke. Najviac ma zaujal test s vozidlom, ktoré prešlo stovky kilometrov bez oleja iba s aplikovaným ceramizerom do oleja. To mi príde neuveriteľné.
Po aplikácii asi 1500 – 2000 kilometrov výrazne klesla spotreba paliva, 2l na 100 km. V meste predtým 10-11l/100 km, teraz 7,5-8,5l/100km. Mimo mesta bola spotreba 7-8,5l/100km, teraz 5,8-6,5l/100km.
Záleží podľa toho, ako jazdím. Auto prakticky vôbec nepotrebuje dolievať olej medzi výmenami, od pridania ceramizera som nedolieval žiadny olej, nie je to potrebné.
Manželka jazdí automobilom Opel Astra r.v.2004
Automobil z výfuku dosť dymil. Preto sme na internete hľadali riešenie na zníženie dymivosti vozidla. Zaujali nás nielen aditíva do benzínu, nafty, ale aj aditíva do oleja Rozhodli sme sa ich vyskúšať aj preto, že v popise bolo uvedených veľa výhod.
Účinok by mal byť viditeľný po rádovo stovkách kilometrov. Po pridaní ceramizera do Opla Astra motor beží hladšie a subjektívne tichšie ako predtým. Spotreba nafty po použítí aditíva do benzínu, nafty klesla o cca 1liter/100 km. Klesla aj spotreba oleja vzhľadom k tomu, že auto má doteraz najazdených 152 000 km.
Zaujala ma jednoduchosť aplikácie, stačí pridať do oleja alebo paliva
Návod na použitie aditíva do oleja v 4 taktných spaľovacích motoroch:
Najvyšší možný účinok používania aditíva ceramizer® do 4 taktných spaľovacích motorov získate dôkladným dodržaním tohoto návodu:
1. Počas celého procesu ceramizácie (1500 kilometrov alebo 250 motohodín) nevymieňajte olej. Olej vymieňajte v pravidelných intervaloch.
2. Aditíva do oleja ceramizer® do 4 taktných spaľovacích motorov môžete zmiešať s akýmkoľvek druhom oleja a použiť pre všetky typy spaľovacích motorov (benzín, diesel, LPG, turbodúchadlo, s katalyzátorom, s čidlom Lambda).
3. Znížená dávka aditíva ceramizer® neprinesie očakávané výsledky.
4. Zvýšená (napr. 2 x väčšia) dávka aditíva ceramizer® nespôsobí žiadne vedľajšie účinky. Iba sa predĺži čas procesu nanášania molekúl.
5. Pre veľmi opotrebovaný (viac ako 85% opotrebovania) motor je potrebné zvýšiť dávku aditív ceramizer® o 50%.
6. Pre motory používané v automobilových športoch a extrémnych prevádzkových podmienkach sa odporúča zdvojnásobiť dávku aditív ceramizer® vzhľadom k množstvu uvedenému v tabuľke.
Množstvo aditíva do motora (počet dávok) potrebných na ceramizáciu povrchu trecích plôch uvádza tabuľka:
Množstvo oleja v spaľovacom motore v litroch | Po prejdení 5-50 tis. km | Po prejdení 50-300 tis. km | Po prejdení viac ako 300 tis. km |
2-8 litrov | 1/2 dávky | 1 dávka | 2 dávky |
9-16 litrov | 1 dávka | 2 dávky | 3 dávky |
17-24 litrov | 2 dávky | 3 dávky | 4 dávky |
25-33 litrov | 3 dávky | 4 dávky | 5 dávky |
Balenie obsahuje:
1. Jednu dávku aditíva ceramizer® do motora ľahko rozpustnú v oleji s hmotnosťou netto 4 g.
2. Tento návod.
Odporúčania:
1. Zmerajte kompresné tlaky (pred a po aplikácii) vo valcoch motora. Potvrdíte tým efektívnosť aditív do oleja ceramizer® .
2. Použite v akomkoľvek štádiu prevádzky. Najlepšie po výmene oleja. Môžete tak čo najdlhšie (až do ďalšej výmeny oleja) pokračovať v jazde s aditívami ceramizer®.
3. Používajte predovšetkým preventívne. Na ochranu motora pred účinkami trenia. S výrazným predĺžením jeho životnosti a prevádzkyschopnosti.
4. Aditívum ceramizer® môžete použiť s akýmkoľvek druhom motorového oleja.
5. V priebehu celého procesu (1500 kilometrov) nevymieňajte olej.
6. Používajte spolu s aditívami do oleja ceramizer® pre prevody, diferenciál, hydraulickú sústavu posilňovača riadenia, aditíva do benzínu, nafty – zušľachťovač paliva.
7. Aditíva do oleja ceramizer® do 4 taktných spaľovacích motorov môžete používať v spaľovacích motoroch ľubovoľných strojov a priemyselných zariadení po predchádzajúcej dohode s výrobcom ceramizera®.
Návod:
1. Zahrejte motor na prevádzkovú teplotu 80-90 °C (napríklad pri jazde alebo aspoň 10-minútovom voľnobehu).
2. Vypnite motor.
3. Odmontujte veko plniaceho otvoru oleja a vyprázdnite dávku/y do plniaceho otvoru oleja.
4. Zamontujte veko plniaceho otvoru oleja.
5. Spustite motor a nechajte bežať na voľnobehu po dobu 15 minút.
6. Opatrne prejdite 200 kilometrov. Nie je nevyhnutné jednorázovo, je možné si to rozdeliť na etapy. Dbajte, aby ste neprekročili otáčky motora cez 2700 otáčok/minútu. V prípade chýbajúceho otáčkomera obmedzte rýchlosť do 60 km/hod.
7. Poznámka: 200 kilometrov prejdenia automobilu je možné nahradiť 4-hodinovým behom motora na voľnobehu. Jedna hodina voľnobehu zodpovedá asi 50 km jazdy s vozidlom.
8. Pre motory, ktorých práca sa počíta v motohodinách (mth) je potrebné prevádzkovať motor po dobu 5 mth. Nie je nevyhnutné jednorázovo, ale s obmedzenými otáčkami motora do 2700 otáčok/minútu.
9. Po prekonaní úseku 200 kilometrov alebo po 4-och hodinách voľnobehu motora je možné jazdiť bez obmedzenia rýchlosti. Tvorenie kovo-keramickej vrstvy pokračuje do najazdenia 1500 kilometrov, ale v bežných prevádzkových podmienkach. Počas tejto doby nevymieňajte olej!
10. Pre motory, ktorých práca sa počíta v motohodinach (mth), po vykonaní práce 5 mth je možná prevádzka bez obmedzenia. Odporúčame naďalej jemné zaobchádzanie motora pokiaľ odpracuje celkom 25 mth. Teda do celkového ukončenia procesu ceramizácie.
11. V prípade použitia zvýšeného množstva aditív ceramizer® (napr. 2 dávky) sa odporúča použitie prvej dávky podľa priloženého návodu. Ďalej, po prejdení asi 500 kilometrov použite rovnakým spôsobom druhú (následnú) dávku. Zvýšite účinnosť tvorenia kovo-keramickej vrstvy v miestach trenia.
Poznámky:
1. V prípade predchádzajúceho použitia aditíva do oleja (s molybdénom alebo teflónom) vymeňte olej a prepláchnite motor pred použitím aditív ceramizer®. Inak účinok aditíva ceramizer® bude znížený a doba ceramizácie sa predĺži.
2. V prípade mechanického poškodenia motora (napr. prasknutý alebo zapečený piestny krúžok, netesné ventily, hlboké ryhy na valci, atď) opravte chybu pred použitím aditív ceramizer®.
3. Aditívum do oleja ceramizer® neobnovuje miesta, kde sa nachádza trenie gumy alebo plastu o kov.
4. V prípade motora bez automatickej regulácie vôle ventilov, po dokončení procesu ceramizácie, v prípade potreby (počuť klepanie ventilov) nastavte vôľu ventilov. To je asi po 1500 kilometroch.
5. Ak je motor vybavený odstredivým filtrom oleja, filter pred použitím aditív vyčistite. Najlepšie počas procesu ceramizácie ho vyberte z obehu oleja. Použite obchádzkový obeh (ak je to konštrukčne možné). V takýchto druhoch filtrov molekuly aditív ceramizera® majú tendenciu usádzať sa. Výrazne sa tým znižuje ich počet dosiahnutia povrchu trenia.
6. Dávkovače/striekačky, ktoré majú minimálny únik z piestika sú považované za správne naplnené.
Bezpečnosť:
1. Výrobok je bezpečný v súlade s normou EU normou (91/155/EEC).
2. Uchovávajte pri teplote do +40 °C.
3. Neupcháva olejové filtre ani olejové kanáliky.
4. Neobsahuje teflón ani molybdén.
5. Uchovávajte mimo dosahu detí.
Výskum:
Účinnosť prísady do oleja ceramizer® v 4 taktných spaľovacích motoroch je potvrdená v testoch. Prísada ceramizer® je chránená ochrannou známkou. Záruka: Efektívnosť a životnosť vytvorenej kovo-keramickej vrstvy je zaručená najmenej do najazdenia 70 000 km alebo do 6000 mth po použití prísady ceramizer® do 4 taktných spaľovacích motorov. Po tejto dobe opätovne použite prísadu ceramizer® do 4 taktných spaľovacích motorov.
Návod na použitie aditíva do oleja v prevodovkách, prevodoch, diferenciáli:
Najvyšší možný účinok použitia aditív ceramizer® do prevodov získate dôkladným dodržaním tohoto návodu:
1. Táto nanotechnológia je určená na ochranu nových a opravu (obnovu) opotrebovaných, ale nepoškodených mechanizmov.
2. Môžete použiť s každým typom prevodového oleja. Môžete použiť do všetkých typov prevodov a diferenciálov.
3. Znížená dávka aditív ceramizer® neprinesie očakávané výsledky.
4. Zvýšená (napr. 2 x väčšia) dávka aditíva ceramizer® nespôsobuje žiadne vedľajšie účinky. Iba sa predlžuje čas procesu nanášania molekúl.
5. V prípade predchádzajúceho použitia aditív do oleja (s molybdénom alebo teflónom) vymeňte olej s vypláchnutím motora pred použitím aditíva ceramizer®. Inak účinok ceramizer® bude znížený a doba ceramizácie sa predĺži.
6. Životnosť vytvorenej kovo-keramickej vrstvy pretrváva v závislosti od pracovných podmienok zariadenia až 2 roky. Samozrejme pri nepretržitej prevádzke zariadenia alebo do najazdených 100 000 kilometrov.
7. Ceramizáciu povrchov aditívami ceramizer® môžete opakovať niekoľkokrát.
8. Aditíva do prevodových olejov môžete použiť pre akékoľvek zariadenia (vrátane priemyselných), po predchádzajúcej konzultácii s výrobcom.Množstvo aditív do prevodovky, prevodov, redukcie, diferenciálu (počet dávok) potrebných na ceramizáciu povrchu trecích plôch, uvádza tabuľka:
Množstvo oleja v prevodovke/prevodoch v litroch | Počet dávok |
1-2 litre | 1 dávka |
2-5 litrov | 2 dávky |
5-8 litrov | 3 dávky |
8-11 litrov | 4 dávky |
Balenie obsahuje:
1. Jednu dávku aditíva ceramizer® do prevodov ľahko rozpustnú v oleji s hmotnosťou netto 4,5 g.
2. Tento návod.
Odporúčania:
1. Charakteristickým príznakom začatia obnovy je zníženie hučania zariadenia už po niekoľkých desiatkach kilometrov.
– v prípade väčšieho opotrebovania zariadení a zvlášť vtedy, keď počas obnovy po prejdení 100 až 200 kilometrov zbadáte iba mierne zlepšenie práce zariadení, odporúča sa zdvojenie dávky ceramizer®
– v prípade, keď po prejdení 100-200 kilometrov nie je zlepšenie práce zariadenia badateľné, môže to svedčiť o nesprávnom posúdení opotrebenia zariadenia alebo mechanickom poškodení zariadenia
2. V prípade skupín prevodov (prenos energie) zdvojnásobte dávku aditív.
3. V prípade prevodoviek a prevodov používaných v motorových športov a extrémnych prevádzkových podmienkach zdvojnásobte dávku aditív.
4. Používajte v každej fáze prevádzky. Najlepšie priamo po výmene oleja, aby bolo možné čo najdlhšie (až do ďalšej výmeny oleja) pokračovať v jazde s aditívami ceramizer®.
5. Používajte predovšetkým preventívne na ochranu zariadení pred účinkami trenia. Výrazne predĺžite ich životnosť a prevádzkyschopnosť.
6. Počas celého procesu ceramizácie (1500 kilometrov alebo motohodín) nevymieňajte olej. Olej vymieňajte v pravidelných intervaloch.
7. Používajte spolu s aditívami do oleja ceramizer® do motora, ceramizer do hydraulickej sústavy riadenia s posilňovačom a aditíva do benzínu, nafty – zušľachťovač paliva.
Pokyny pre prevodovky, prevody:
1. Zahrejte olej v prevodovke, diferenciáli prejdením niekoľkých kilometrov.
2. Vypnite motor.
3. Odmontujte veko plniaceho otvoru oleja v prevodovke alebo veko plniaceho otvoru oleja v diferenciáli. Vyprázdnite dávku/y aditíva do plniaceho otvoru oleja. Dodržte požadovanú úroveň oleja.
4. Zamontujte veko plniaceho otvoru oleja.
5. Jednorázovo prejdite vzdialenosť minimálne 10 kilometrov s rýchlosťou do 90 kilometrov/hodinu. Taktiež prejdite 100 – 300 metrov na spiatočke.
6. Tvorenie kovo-keramickej vrstvy pokračuje do prejdenia 1500 kilometrov v bežných prevádzkových podmienkach. Počas tejto doby nevymieňajte olej.
Pokyny pre redukcie:
1. Zahrejte olej v redukcii po dobu najmenej 30 minút.
2. Zastavte pohyb.
3. Odmontujte veko plniaceho otvoru redukcie a vyprázdnite dávku/y aditív do plniaceho otvoru oleja. Dodržte požadovanú úroveň oleja.
4. Zamontujte veko plniaceho otvoru oleja.
5. Tvorenie kovo-keramickej vrstvy pokračuje do 60 hodín práce reduktora v bežných prevádzkových podmienkach. Počas tejto doby nevymieňajte olej.
Nepoužívajte:
1. Pre automatické prevodovky.
2. Skrutkové kompresory.
Poznámky:
1. V prípade predchádzajúceho použitia aditív do oleja (z molybdénom alebo teflónom) vymeňte olej s vypláchnutím zariadenia pred použitím aditíva ceramizer®. Inak účinnosť použitia aditívami ceramizera® bude znížená a ceramizácia sa predĺži.
2. V prípade mechanického poškodenia (napr. vylomený zub, hlboké ryhy, značné opotrebovanie, atď) najskôr opravte chybu. Potom použite aditíva ceramizer®.
3. Aditíva ceramizer® do prevodov neobnovujú miesta, kde je trenie gumy alebo plastov o kov.
4. Dávkovače/striekačky, ktoré majú minimálny únik z piestika sú považované za správne naplnené.
Bezpečnosť:
1. Výrobok je bezpečný v súlade s EU normou (91/155/EEC).
2. Uchovávajte pri teplote do +40 °C.
3. Neobsahuje teflón ani molybdén.
4. Uchovávajte mimo dosahu detí.
Výskum:
Účinnosť aditíva ceramizer® do oleja v prevodovkách je potvrdená v testoch.
Aditívum do oleja ceramizer® je chránené ochrannou známkou.
Záruka:
Efektívnosť a životnosť vytvorenej kovo-keramickej vrstvy je zaručená minimálne do prejdenia 100 000 kilometrov alebo do 9000 motohodín. Po tomto prejdení opätovne použite aditíva ceramizer® do prevodov.
Návod na použitie aditíva do oleja v systéme posilňovača riadenia a hydraulickej sústave:
Najvyšší možný účinok použitia aditíva ceramizer® do hydraulického systému získate dôkladným dodržaním tohoto návodu:
1. Táto technológia je navrhnutá na zabezpečenie nových a opravu (obnovu) opotrebovaných, ale nepoškodených zariadení.
2. Môžete použiť s každým typom oleja pre hydraulické systémy riadenia s posilňovačom.
3. Znížená dávka aditív ceramizer® neprinesie očakávané výsledky.
4. Zvýšená (napr. 2 x väčšia) dávka aditíva ceramizer® nespôsobí žiadne vedľajšie účinky. Iba sa predĺži čas procesu nanášania.
5. V prípade predchádzajúceho použitia aditíva do oleja (s molybdénom alebo teflónom) vymeňte olej s prepláchnutím posilňovača riadenia. Urobte tak pred použitím technológie ceramizácie. Inak účinok ceramizácie bude znížený a doba ceramizácie sa predĺži.
6. Životnosť vytvorenej keramickej vrstvy pretrváva v závislosti od pracovných podmienok zariadenia až 2 roky. Pri nepretržitej prevádzke zariadenia v normálnych podmienkach alebo do najazdených 100 000 kilometrov.
7. Ceramizáciu povrchov aditívami ceramizer® môžete opakovať niekoľkokrát.
8. Aditíva do oleja ceramizer® do hydraulického systému môžete použiť pre akékoľvek zariadenia (vrátane priemyselných) po predchádzajúcej konzultácii s výrobcom. Množstvo aditíva do hydraulického systému, posilňovača riadenia (počet dávok) potrebných na ceramizáciu povrchu trecích plôch, uvádza tabuľka:
Množstvo oleja v hydraulickom systéme riadenia s posilňovačom v litroch | Počet dávok |
1-2 litre | 1 dávka |
2-5 litrov | 2 dávky |
5-8 litrov | 3 dávky |
8-11 litrov | 4 dávky |
Balenie obsahuje:
1. Jednu dávku aditíva ceramizer® do hydraulickej sústavy posilňovača riadenia ľahko rozpustnú v oleji s hmotnosťou netto 3,3 g.
2. Tento návod.
Odporúčania:
1. Používajte po výmene oleja. Aby ste mohli čo najdlhšie, až do ďalšej výmeny oleja, pokračovať v jazde s aditívami ceramizer®.
2. Môžete použiť v každej fáze prevádzky s každým typom oleja.
3. Počas tvorenia kovo-keramickej vrstvy (1500 kilometrov) nevymieňajte olej.
4. Môžete použiť spolu s aditívami ceramizer® do motora, prevodoviek, aditíva do benzínu, nafty – zušľachťovač paliva.
5. Charakteristickým znakom začiatku opravy (obnovy) je zníženie hučania zariadenia. Toto môžete badať už po niekoľko desiatkach kilometrov prejazdu. V prípade väčšieho opotrebenia zariadení a zvlášť vtedy, keď počas obnovy po prejdení 100 – 200 kilometrov zbadáte mierne zlepšenie práce zariadenia zdvojnásobte dávku aditíva ceramizer®.
6. V prípade, keď po prejdení 100-200 kilometrov nezbadáte zlepšenie práce zariadenia – môže to svedčiť o nesprávnom posúdení opotrebenia zariadenia alebo mechanickom poškodení zariadenia.
7. Použite predovšetkým preventívne na ochranu zariadenia pred účinkami trenia, výrazným predĺžením ich životnosti a prevádzkyschopnosti.
8. Dávkovače/striekačky, ktoré majú minimálny únik z piestika sú považované za správne naplnené.
Návod:
1. Zahrejte motor na normálnu prevádzkovú teplotu prejdením niekoľkých kilometrov.
2. Vypnite motor.
3. Odmontujte veko plniaceho otvoru olejovej nádržky v systéme posilňovača riadenia. Vyprázdnite dávku/y aditíva do plniaceho otvoru, pri dodržaní požadovanej úrovne oleja.
4. Zamontujte veko plniaceho otvoru oleja.
5. Natočte motor a po dobu 5 až 10 minút točte volantom do maximálnej polohy vpravo a vľavo. Musíte to vykonávať pri stojacom vozidle alebo pri nízkej rýchlosti jazdy.
6. Tvorenie kovo-keramickej vrstvy trvá do prejdenia 1500 kilometrov za bežných prevádzkových podmienok. Počas tejto doby nevymieňajte olej.
Poznámky:
1. V prípade predchádzajúceho použitia aditíva do oleja (s molybdénom alebo teflónom) vymeňte olej s prepláchnutím pred použitím aditív ceramizer®. Inak účinok aditíva do hydraulického oleja bude znížený a doba ceramizácie sa predĺži.
2. V prípade mechanického poškodenia treba opraviť chybu a potom použiť ceramizer®. Aditíva do hydraulického oleja neobnovujú miesta, kde je trenie gumy alebo plastov o kov.
Bezpečnosť:
1. Výrobok je bezpečný v súlade s normou EU (91/155/EEC).
2. Uchovávajte pri teplote do +40 °C.
3. Neupcháva olejové filtre ani olejové kanáliky.
4. Neobsahuje teflón ani molybdén.
5. Uchovávajte mimo dosahu detí.
Výskum:
Účinnosť aditíva ceramizer® v posilňovači riadenia a hydraulickom systéme je potvrdená v testoch.
Aditívum ceramizer® je chránené ochrannou známkou.
Záruka:
Efektívnosť a životnosť vytvorenej kovo-keramickej vrstvy je zaručená minimálne do prejazdu 100 000 kilometrov alebo do 9000 motohodín. Po tomto prejdení opätovne použite aditíva ceramizer® do hydraulického systému riadenia s posilňovačom.
Návod na použitie aditíva do benzínu, nafty (paliva):
Balenie aditíva do benzínu, nafty obsahuje:
1. Jednu dávku aditíva do benzínu, nafty ceramizer® – zušľachťovač paliva s hmotnosťou netto 3,1 g.
2. Tento návod pre aplikáciu aditíva do benzínu, nafty.
Odporúčania pre aditíva do benzínu, nafty:
1. Aditíva do benzínu, nafty používajte každých 10 000 kilometrov.
2. Aditíva do benzínu, nafty – zušľachťovač paliva sa odporúča používať spolu s aditívami ceramizer® do motora, prevodovky, do sústavy posilňovača riadenia.
3. Dávkovače/striekačky aditíva do benzínu, nafty, ktoré majú minimálny únik z piestika sú považované za správne naplnené.
Návod na použitie aditíva do benzínu, nafty:
Pri tankovaní (bezprostredne pred začatím tankovania) obsah dávkovača aditíva do benzínu, nafty vyprázdnite do otvoru palivovej nádrže a naplňte nádrž 30 až 50 litrami paliva.
Bezpečnosť aditíva do benzínu, nafty:
1. Aditíva do benzínu, nafty sú bezpečné v súlade s normou EU (91/155/EEC).
2. Aditíva do benzínu, nafty uchovávajte pri teplote do +40 °C.
3. Aditíva do benzínu, nafty neupchávajú palivové filtre.
4. Aditíva do benzínu, nafty uchovávajte mimo dosahu detí.
Výskum aditíva do benzínu, nafty:
Účinnosť aditíva do benzínu, nafty ceramizer® v palivovom systéme je potvrdená v testoch.
Aditíva do benzínu, nafty ceramizer® sú chránené ochrannou známkou.
Záruka:
Účinnosť aditíva do benzínu, nafty ceramizer® – zušľachťovač paliva je zaručená do prejazdu 10 000 kilometrov. Po tomto čase opätovne použite aditíva do benzínu, nafty – zušľachťovač paliva. Zloženie ako aj spôsob výroby aditíva do benzínu, nafty ceramizer® – zušľachťovač paliva opierajúceho sa o molekuly GP ostal chránený v Európe, Amerike, Austrálii a Ázii. Aditíva do benzínu, nafty ceramizer® – zušľachťovač paliva opierajúci sa o molekuly na základe GP bol testovaný a schválený pre použitie v Ústave pracovného lekárstva v Lodži a dermatologickej klinike v Gdaňsku. Aditíva do benzínu, nafty – zušľachťovač paliva vlastnia osvedčenie Inštitútu Letectva vo Varšave.
Návod na použitie aditíva do oleja v motoroch motocyklov s mokrou spojkou:
Najvyšší možný účinok použitia aditíva ceramizer® do motora motocykla s mokrou spojkou získate dôkladným dodržaním tohoto návodu:
1. Počas celého procesu ceramizácie (1500 kilometrov alebo 25 motohodín) nevymieňajte olej. Olej vymieňajte v pravidelných intervaloch.
2. Aditíva ceramizer® môžete zmiešať s akýmkoľvek typom oleja do motocykla a použiť pre všetky typy štvortaktných motocyklových motorov.
3. Znížená dávka aditív ceramizer® neprinesie očakávané výsledky.
4. Zvýšená (napr. 2 x väčšia) dávka aditíva do oleja nespôsobí žiadne vedľajšie účinky, iba sa predĺži čas procesu nanášania. Zdvojenú dávku aditív ceramizer® použite v prípade značného opotrebenia motora.
5. Pre veľmi opotrebovaný (viac ako 85% opotrebovania) motor motorky je potrebné zdvojnásobiť dávku s aditívami ceramizer®.
6. Pre motory motocyklov používané v závodných športoch a extrémnych prevádzkových podmienkach zdvojnásobte dávku aditív do oleja vzhľadom k množstvu uvedenému v tabuľke.
Množstvo aditíva do motora motocykla s mokrou spojkou (počet dávok) potrebných na ceramizáciu povrchu trecích plôch, uvádza tabuľka:
Množstvo oleja v motore motocykla v litroch | Po prejdení 3-35 tis. km | Po prejdení 35-90 tis. km | Po prejdení viac ako 90 tis. km |
1-5 litrov | 1 dávka | 2 dávka | 2 dávky |
5-10 litrov | 2 dávky | 3 dávky | 3 dávky |
Balenie obsahuje:
1.Jednu dávku aditíva ceramizer® do motora motocykla s mokrou spojkou s hmotnosťou netto 4 g.
2. Tento návod.
Odporúčania:
1. Zmerajte kompresné tlaky vo valcoch motora motorky s cieľom potvrdenia účinku aditív ceramizera®. Urobte tak pred aj po vytvorení kovo-keramickej vrstvy.
2. Môžete použiť v akomkoľvek štádiu prevádzky motora. Najlepšie po výmene oleja a filtra, aby ste čo najdlhšie pokračovali v jazde s aditívami ceramizer® až do ďalšej výmeny oleja.
3. Požívajte predovšetkým preventívne, na ochranu motora motorky pred účinkami trenia, významné predĺženie jeho životnosti a prevádzkyschopnosti.
4. Môžete použiť s akýmkoľvek typom oleja.
5. V čase tvorenia kovo-keramickej vrstvy (1000 kilometrov) nevymieňajte olej.
6. Aditíva ceramizer® do motora motocykla s mokrou spojkou môžete používať v spaľovacích motoroch motocyklov s mokrou spojkou ľubovoľných strojov a priemyselných zariadení po predchádzajúcej dohode s výrobcom.
7. K motorom motocyklov používajte aj aditíva do benzínu, nafty – zušľachťovač paliva.
Návod:
1. Zohrejte motor na prevádzkovú teplotu 80-90 ° C. Napríklad jazdou alebo aspoň 10-minútovým voľnobehom.
2. Vypnite motor.
3. Odmontujte veko plniaceho otvoru oleja a vyprázdnite dávku/y aditíva do plniaceho otvoru oleja.
4. Zamontujte veko plniaceho otvoru oleja.
5. Spustite motor a nechajte bežať na voľnobehu po dobu 15 minút.
6. Prejdite trasu 100 kilometrov. Nemusíte jednorázovo, môžete si ju rozdeliť na etapy. Využite spôsob ako pri zábehu motora a to tak, aby ste zabránili nadmerným otáčkam motora. Jazdite na možných nízkych otáčkach, aby v nízkom stupni vystupovalo plynulé trenie (s olejovým filmom).
7. Aditívum ceramizer® nemení mazacie parametre oleja. Nemení ani parametre trenia mokrej spojky.
8. Po prejdení 100 kilometrov môžete jazdiť bez obmedzenia otáčok motora. Tvorenie kovo-keramickej vrstvy bude pokračovať ešte do prejdenia 1000 kilometrov v bežných prevádzkových podmienkach. Počas tejto doby, nevymieňajte olej!
9. V prípade, ak použijete zvýšené množstvo aditív ceramizer® do motocykla (napr. 2 dávky), aplikujte prvú dávku, podľa tohoto návodu.
Ďalej po najazdení asi 300 kilometrov použitie rovnakým spôsobom druhú dávku. Zvyšuje sa účinok tvorenia kovo-keramickej vrstvy v miestach trenia.
Poznámky:
1. Nepoužívajte aditíva ceramizer® v prípade konštrukcie mokrej spojky, ktorá je skonštruovaná s párom kovových výložiek. Tento prípad sa týka asi 5% konštrukcie motorov motoriek.
2. V prípade, keď mokré hniezdové výložky nie sú kovové alebo sú striedavo kovovo-nekovové je možné použiť aditíva ceramizer®. Tento prípad sa týka približne 95% konštrukcií motorov motocyklov.
3. V prípade predchádzajúceho použitia aditív do oleja (s molybdénom alebo teflónom) vymeňte olej s vypláchnutím motora pred použitím aditíva ceramizera®. Inak účinok aditívami bude znížený a čas ceramizácie sa predĺži.
4. V prípade mechanického poškodenia motora (napr. puknutý alebo zapečený piestny krúžok, netesné priliehanie ventilov, hlboké ryhy na valci, atď) najskôr opravte chybu. Potom použite aditíva ceramizer®.
5. Ceramizer® neobnoví miesta, kde je trenie gumy alebo plastu o kov.
6. V prípade motora motorky bez automatickej regulácie vôle ventilov po skončení ceramizácie, t.j. po 1000 kilometroch, ak je to potrebné (počuť klepanie ventilov) nastavte vôľu ventilov.
7. Dávkovače/striekačky, ktoré majú minimálny únik z piestika sú považované za správne naplnené.
Bezpečnosť:
1. Výrobok je bezpečný v súlade s EU (91/155/EEC).
2. Uchovávajte pri teplote do +40 °C.
3. Neupcháva olejové filtre ani olejové kanáliky.
4. Neobsahuje teflón ani molybdén.
5. Uchovávajte mimo dosahu detí.
Výskum:
Účinnosť aditívami ceramizera® v motore motocykla je potvrdená v testoch.
Aditívum ceramizer® je chránené ochrannou známkou.
Záruka:
Efektívnosť a životnosť vytvorenej kovo-keramickej vrstvy je zaručená minimálne do najazdenia 30 000 kilometrov. Po tomto prejdení opätovne použite aditíva ceramizer® pre motory motocyklov s mokrou spojkou.
Je niečo nejasné?
Ak ste si položili akúkoľvek otázku ohľadom informácií, ktoré tu teraz čítate a nepoznáte na ňu v tejto chvíli odpoveď,
pokúsime sa vám ju zodpovedať.
Kliknete na tlačidlo nižšie a z ponúkaných sekcií vyberte tú, v ktorej by sa vaša otázka mohla nachádzať