Peugeot skúsenosti ceramizer

Peugeot 205 GTi 1.9 (r.1987)
Bohužiaľ dokumentáciu, ktorá by potvrdila zvýšenie technických parametrov mojich áut nemám. Ale v skúškach v Peugeot 205 GTi 1.9 benzín 1987 najazdené okolo 300 000 km, do ktorého som použil ceramizer, mal o niečo lepší štart, lepší výkon (merané stopkami zrýchlenie z 9,9s na 100 km sa znížilo na 8,6s čo je relevantný výsledok). Práca motora veľmi stíchla. Znížila sa dokonca o 1 l/100 km spotreba.
Podobné to bolo u druhého auta, v ktorom som použil ceramizer – Fiat Tipo 2.0 GT r.1992 benzín plyn, najazdené 205 000 km. Auto má výrazne lepšie otáčky, znížila sa teplota motora a spotreba. Uľahčilo sa štartovanie zimného motora zvlášť v zime. Stíšila sa práca motora. Teraz vlastním Daewoo Nexia 1.5 GLE z r.1997, najazdené 135 000 km a tiež sa chystám opätovne aplikovať ceramizer.
Daniel Rozdialik

Peugeot 205
Značka a typ vozidla: Peugeot 205 automat
Rok výroby: 1990
Objem motora: 1,9 (XU9J1)
Názor: Tlaky sa zvýšili výrazne, (na jednom valci z 8 na 10,5) veľké percentuálne rozdiely medzi valcami sa výrazne znížili, mierne sa znížila spotreba oleja, motor pracuje tichšie, evidentne je živší.
Nepočítal som so zázrakom, (bohužiaľ ďalej to klepe, hoci tichšie) ale okrem toho som veľmi spokojný s výsledkami. Do druhého automobilu už čoskoro tiež aplikujem ceramizer. Tam bude toho na opísanie viacej (diesel, najazdené cez 400 tis.km), o účinkoch budem samozrejme informovať. Pre nedostatok času som bohužiaľ nerobil fotky a nemám ani grafy.
Odporučil som ceramizer niekoľkodesiatkam známych, berúc na seba cenu nákupu, keby sa nepotvrdili viditeľné pozitívne javy jeho účinku. Niekoľký z nich aplikovali a … prišli s úsmevmi od ucha k uchu na svojich tvárach…:) Zaoberám sa vo voľných chvíľach motormi a tam kde je to potrebné odporúčam použitie ceramizera. Kontroloval som účinky aj v iných motoroch a vidím samé plusy. Ďakujem za CERAMIZER.
Bohdan Kobielski
Názor poslaný dňa 09.08.2009

Peugeot 306 Diesel
Aplikoval som prvý raz ceramizer v Peugeot 306 diesel. Samozrejme som mal námietky – dodatok ako každý iný. Použil som zo zvedavosti.
Výhody potvrdené:
– ľahší štart – odpaľuje na dotyk, čo sa predtým nestalo
– lepšia dynamika
– zníženie spotreby oleja nemôžem potvrdiť, pretože som tomu nevenoval pozornosť pred aplikáciou a čo je najvážnejšie:
– konečne som mal dobré brzdy! Čerpadlo je mazané olejom z motora a po prejdení 3000 km som spozoroval výraznú a uspokojivú nápravu!!! ??
Tomáš
Názor poslaný dňa 28.01.2008

Peugeot 405 1,8(1994 rok)
Moja príhoda s ceramizermi sa začala asi pred rokom. Kúpil som Peugeot 405 s motorom 1,8l podľa tachometra najazdené okolo 365000km. Trochu veľa, ale cena boal atraktívna, tak som zariskoval. Ako sa neskôr ukázalo po výmene oleja, motor začal klepať:(Nikto z mechanikov mi nevedel pomôcť, vymenené bolo takmer všetko, až po vačkový hriadeľ. Olej bral 3l/1000km. Zmeral som kompresný tlak, čo nebolo až také zlé pretože vychádzalo 11,3 11,5 12,0 11,8

Hľadal som na internete čo môžem zrobiť, či sa to dá zmeniť??? Našiel som ceramizer a zariskoval som aplikáciu. Najazdil som okolo 2000km, napodiv olej sa stabilizoval na 250ml/1000km, to bolo jednoducho skvelé, auto sa stalo dynamickejšie a lepšie štartovalo, znovu som zmeral kompresné tlaky u toho istého mechanika na tom istom zariadení, vychádzalo odpovedajúc 12,1 11,9 12,2 12,0, nebolo to zlé, ale motor klepal nadalej najmä ked bol studený. Mechanik mi poradil zložiť hlavu valcov a pozrieť čo sa deje???

Vyšlo na to, že prvá komora bola tak silno vydratá že to piest klepal, po zmeraní to bolo 0,3 milimetra čo je hrôza, ale že som si nemohol dovoliť opravu, zmontovali sme to naspäť. Pomyslel som si, no nič len treba zbierať na blok. Ale hodnota auta bola malá, tak som rozmýšľal čo robiť??? Dostal ďalšiu dávku ceramizera, po prejdení ďalších 2000km, som urobil meranie: 12,5 13,0 13,0 13,0 a na moje prekvapenie klepanie bolo menšie.

Po zložení hlavy valcov sa ukázalo, že nemá vydratia,hmmm to bolo úžasné. Zmeranie ukázalo okolo 0,04 vydratia, ceramizer vyplnil takmer celé vydratie komory, ktorá sa zdala len na výmenu. Ďakujem vynálezcom za taký skvelý prostriedok. Dnes radím každému a môj mechanik ktorý sa smial z ceramizera uveril, pretože všetko čo som robil sledoval. Blok som vyslal do Varšavy, zhodne s prosbou. Nech sa stane materialom do ďalších výzkumov a lepšieho využívania vlastností produktu.
Ďakujem a pozdravujem, Zbynek Morgovský
Stanovisko odoslane dňa 09.06.2008