Volkswagen skúsenosti ceramizer

VW Corrado 1.8
Od Vašej firmy som si kúpil 2 dávky ceramizer do automobilu VW Corrado 1.8 Turbo, výrazné zmeny v hluku boli počuteľné už po 15 minútach “bežania“ motora na voľnobehu, auto začalo chodiť plynulejšie a stíchlo, prestalo počuť ventily – som veľmi spokojný s Vaším výrobkom – pre mňa revolúcia, zdá sa mi (nemám to ako dôkladne potvrdiť), že auto spaľuje v meste o asi 1 liter paliva pb 98 menej, má lepšie otáčky a je dynamickejšie (zúčastňujem sa v tzv. pretekoch na štvrť míle, odporúčam všetkým známym, pre mňa revolúcia. Uvádzam, že auto je na benzín turbodúchadlo/určite využívam z Vašej ponuky na palivo a prevodovku. Nižšie prehľad kompresných tlakov.
Pozdravujem Ján Šimanský
Dátum vykonania meraní
Stav tachometra (km)
Prejdenie od okamihu aplikácie A-R (km)
I valec (bar)
II valec (bar)
III valec (bar)
IV valec (bar)
23.12.2006
25780
0
10,03
10,08
10,09
10,02
07.01.2007
27380
min.1500km
10,07
11,01
11,03
10,07

VW Golf
Zdravím. Mal som niekoľko významných ciest, ktoré mi umožnili oceniť tento produkt. Cítim nápravu v dynamike jazdy a to na vyšších pomeroch. K úspore, nepočítal som to fyzicky, ale po prejdení 890 km ručička ukazovala množstvo paliva v nádrži asi 15 litrov, kde predtým ručička sa opierala už na hranici (hlboká rezerva). Som vlastník VW Golf 1,6 td s doloženým interkoolerom, avšak moja jazda nie je vždy pokojná a plynulá čo by prispievalo takým parametrom. Ak by som si mohol niečo priať, tak to, aby tieto produkty boli lacnejšie a všade dostupné.
Gratulujem úspechu. POZDRAVUJEM

VW Golf (r.1978)
Ahojte,
už po 10 minútach behu motora na voľnobehu od momentu aplikovania ceramizera som zbadal, že motor začal chodiť tichúčko ako včielka a netrepal sa tak ako predtým. Po prejdení 1500 km sú moje postrehy také, že auto je živšie, tichšie a trošku stratilo “apetít“ na palivo ?? Dodám, že test bol prevedený na VW Golf 1 z 1978 (1,5 benzín), motor žral málo oleja, ale teraz ho nespotrebuje ani trochu. Veľmi vrelo odporúčam všetkým užívateľom starších (s cieľom obnovy-zregenerovania) a novších ( s cieľom zabezpečenia-ochrany pred opotrebením) áut. Ja som už prehovoril svojho brata a otca, ktorí si už kúpili a aplikovali preparát vo svojich autách.
Pozdravujem Ernest R.

VW Golf
Tovar 100% OK. Spaľovanie oleja v Golfe 2.0 sa zmenšilo o ¾, motor pracuje oveľa tichšie a čo je najvážnejšie výrazne rýchlejšie zrýchľuje:) Rozhodne tento produkt odporúčam.
peterr_ww

VW Golf II 1.8 (r.1990)
Automobil Golf 2, ročník 1990, 1.8 benzín-LPG, najazdené 180 000. Nemám zariadenie, ktorým by som mohol vykonať dôkladné merania, avšak toľko môžem povedať.
Spotreba: pred 11l, po 9,5l.
Zrýchlenie: zmeny som nespozoroval kvôli tomu, že dokedy mám LPG tak sa znížilo:( a neviem ako to mám zmeniť, a možno máte na to radu Vy?).
Otáčky a bežanie motora sa zdá viacej stabilné. Farba oleja netmavne tak rýchlo ako zvyčajne (minerálny).
Ak niekedy zmením auto, tak bez váhania znovu použijem Váš prostriedok pretože spotreba paliva sa naozaj znížila.
Pozdravujem, Tomáš

VW Golf (r.1988)
Ceramizer som použil v 18 ročnom golfe II – diesel. Dodám, že pred použitím mi praskol rozvodový remeň. Na šťastie sa nič nepokazilo (mal som veľmi veľa šťastia). Pred touto udalosťou som nemeral stupeň kompresie, ale aby som zistil či je všetko OK, urobil som to po tej nehode. Bohužiaľ si nepamätám hodnoty za desatinou čiarkou, ale vyzeralo to takto: 27, 29, 29, 30. Takže naozaj dobre.
Na prvom valci sa bohužiaľ trochu skrivilo, bol trochu nižší tlak. Auto taktiež menej spaľovalo – o okolo 1 liter. No a trochu akoby chodil tichšie. A v zime odpaľoval bez väčších problémov. Bohužiaľ teraz už ten automobil nemám, ale novému majiteľovi slúži bezproblémov. V novom automobile mám taktiež zámer použiť ceramizer, pretože dobre účinkuje :).
Pozdravujem

VW Golf 1.6 (r.1988)
Grafy ani fotky z meraní kompresných tlakov bohužiaľ nemám pretože automobily, do ktorých som použil preparát som už predal. V obidvoch prípadoch som si všimol pozitívne zmeny.
– Golf II 1,6 r.88 (automat) 280 tis. km – motor žral veľa oleja ako aj spaľoval okolo 12l/100km.
Po použití ceramizera motor v 80-85% prestal žrať olej. Motor začal oveľa tichšie ako aj rovnomernejšie pracovať. Spozoroval som taktiež zníženie teploty motora ako aj zníženie spotreby paliva (určite o 0,5l)
– Honda Civic 1,3 r.94, 130 tis. km – auto začalo rovnomernejšie chodiť ako aj menej spaľovať. Raz mal spotrebu pri hospodárnej jazde 5,2 – v meste. Zníženie teploty motora a popravenie dynamiky (nie veľa, ale predsa). Auto, môžem povedať, bolo menej “unavené“.
Pozdravujem, Matej Kujava

VW Golf (r.1989)
Som veľmi spokojný. Motor sa stíšil už po niekoľkých kilometroch, tlaky vzrástli: I 7-9 Atm, II 8,5-9 Atm, III 9-9 Atm, IV 9-10 Atm. A to po 300 km!!! Testované auto bol Golf II 1,3 r.89.
Ďakujem a odporúčam Všetkým !!!!

VW Golf
Nápadne spadla spotreba – z asi 10,5 na 9,5 l/100 km plynu (Golf III 1.8). Vyzerá to tak, že sa taktiež znížilo množstvo “žraného“ oleja. Jedným slovom je vidieť nápravu.
ODPORÚČAM! Bohdan

VW Golf II
Dlho som čakal s hodnotením lebo som chcel tovar otestovať. Aukcia vzorová a k tovaru – naozaj účinkuje! Väčší výkon som nezbadal, ale zato spotreba klesla výrazne. Golf II 1.8 plyn pred 11l/100 km teraz 9,5l/100 km.
tos24

VW Golf VR6
Pred kúpením ceramizera som si nebol istý opismi vlastností tohto prídavku, keď množstvo neprehovorila na jeho výhody. Ostal som milo zaskočený, po prejdení asi 2000 km motor stíchol, práca sa vyrovnala a spotreba paliva sa znížila z 12 na 10,5-11l na 100 km. Prídavok som testoval pri prejdení môjho motora 130000-140000 km pri výmene nového oleja v automobile VW Golf VR6.
Pozdravujem, Martin

VW Golf Gti
SUPER POZITÍVNE. Mám Golfa 1.8 GTI najazdené 260 000 km. Časom svietila kontrolka tlaku oleja, ktorý rovnako aj žral. Po ceramizeri (1ks) javy klesli a kontrolka prestala svietiť. Motor pracuje rovnomernejšie.
ODPORÚČAM kotlet871

VW Jetta (r.1991)
Po použití prostriedku v (VW Jetta 1,6 TD, r.1991) sa výrazne znížila spotreba paliva, počas mrazov motor odpaľuje ľahšie a pracuje tichšie. Prostriedok použitý tiež v prevodovke. Je tichšia a zaniklo charakteristické “hučanie“.
Agula_II

VW Passat 1.9 (r.1994)
Považujem “ceramizer“ za nezvyčajne účinnú prísadu regenerujúcu zničené časti motora. Sám som ho aplikoval do motora

VW Passat 1.6 Diesel (1987 rok)
Nedisponujem bohužiaľ žiadnymi písomnými dôkazmi, tak sa musím oprieť o moje subjektívne dojmy vodiča a majiteľa automobilu, no ale nakoniec kupoval som Ceramizery nie na testovanie, ale aby som zvýšil výkon svojho auta. To sa aj stalo vďaka čomu som ušetril nielen peniaze na palivo, ale – čo je pre mňa najdôležitejšie – veľa nervov v čase akurát skončenej, ťažkej a mrazivej zimy.

Auto, ktorým jazdím je starý, vyrobený v roku 1987 Volkswagen Passat s motorom naftovým o objeme 1600ccm. Nie som v stave určiť pravdivo najazdené kilometre tohto vozidla, okrem toho kupoval som ho vediac, že motor bol vymienaný a tachometer sa pokazil okolo 220 tis.km… čo sa mi aj tak zdalo podozrivo málo. Auto bolo dobré, ale po pár mesiacoch som si všimol intenzívne dymenie z výfukového potrubia, údery cez pneumothorax na vzduchový filter, nedostatočný výkon, nakoniec – spotreba motorového oleja prekračujúca všetky normy. Inak povedané: motor končil svoje poslanie. Opravu som si dovoliť nemohol, kúpu nového motora taktiež nie, všelijakým mastiam „doktorov“ zahusťujúcich olej neverím, takže nakoniec som sa uspokojil s myšlienkou, že do „smrti technickej“ auta ostalo nejakých 9 mesiacov, rok pri dobrom používaní…
Šťastný som z tohto dôvodu nebol, kupoval som to auto s myslením, že poslúži verne ako priestranny a hospodárny pracujúci koník najmenej 3 roky.

Pretože z času na čas kupujem alebo predávam niečo pomocou Allegro práve tam som narazil na ceramizer.Prečítal som si popis a názory užívateľov, zasmial som sa trochu na jazde Poloneza bez oleja, pretože od prírody som skeptický a neverím na zázraky, spočítal som, že moje auto by potrebovalo najmenej 2 balenia ceramizera, čo znamená náklady prekračujúce 35 €. Pre iných sú to určite drobné, pre mňa nie…dal som si pokoj.

Pár dní neskôr som sa rozprával o ceramizeroch s kolegom vlastniacim také isté auto, samozrejme, samochodiace, zvlášť jazdiaci takým istým modelom majú o čom rozprávať. Obsah rozhovoru si darujeme, jedno je dôležité – kumpán ceramizer použil a veľmi chválil. Vrátil som sa k téme, ľúto mi bolo tých 35 € ukrutne, ale sľubované prínosy čakali, klikol som “objednaj“. Návod na používanie som študoval niekoľkokrát, aplikoval som ceramizer do motora a zhodne s odporúčaniami som používal auto ako keby som vozil pani Sedmokrásku…

Zlepšenie sa neukázalo náhle, poviem čestne, po dvoch týždňoch som pochyboval či sa vôbec prejaví. Žiaľ za utratenými €čkami narastal. Niekde tak po 1 a ½ mesiaci som sa vybral na návštevu do rodiny bývajúcej vo veľkej vzdialenosti mysliac: práca motora a zvýšenie výkonu sú dojmy, ktoré sa dajú ťažko zmerať. Možno aj fakticky ľahšie chodí, možno aj menej dymí, dokonca niektoré autá možu vypredať…, ale to všetko sa zmerať nedá a aspoň ja nemám zodpovedajú cich plusov. Ale – zmeranie spotreby nie je až taká filozofia. Natankoval som do plna a vyrazil som rátajúc 500 km trasu.

A práve vtedy, tankujúc auto na spätnú trasu som prestal ľutovať minutých peňazí. Je známe, že v závislosti od štýlu jazdy má auto rôznu spotrebu, ale o mojom som vedel jedno: na tej trase spaľoval 32 – 35 litrov nafty. Vtedy sa do nádrže zmestilo 26 litrov !!! Až tak oklamať sa nedá, dokonca idúc 90 za hodinu po celej trase !! A tak ceramizer účinkuje!! Neskôr bolo už len lepšie. Dym z potrubia zanikol, vzduchový filter predtým neustále vymieňaný je teraz suchý, chyby viditeľné po otvorení veka vlevu oleja zanikli. Hovorím o overených faktoch.
Môj dojem, že auto lepšie štaruje, taktiež chodí, získalo výkon a je viditeľne tichšie, je len dojem, skontrolovať sa nedá a nikto mi nemusí veriť. Ale fakty sú fakty – olej do motora som dolieval čoraz menej, teraz už nemusím dolievať, náklady na prejazd 100 km sa snížili, investícia do ceramizer sa vrátila a prináša zisky…

No a ešte tá posledná zima – chcelo sa mi smiať a to zlomyseľne. Tak ako niektorí z mojich novobohatých susedov v blískajúcich tátošoch sa smiali z môjho starého Passata… Pri mínus 25 stupňoch o 6.00 ráno som sadal do môjho VW, žhavil som dva razy a štartoval auto. Moji susedia žhavili mobily a volali po radiotaxi s káblami. Ja môjho Passata veľmi ľúbim a som veľmi šťastný, že sa mi podarilo oddialiť jeho koniec… Netvrdím, že ceramizer zakryl hrdzavé miesta na blatníkoch, napravil zadný stierač a zlepil tienidlo na lampe – to nie je „sivá masť“ na všetky automobilové závady. Viem ale určite, že motor ešte chodí len vďaka ceramizeru, nič iné som nepoužil. To je všetko na tému mojich dojmov z aplikácie ceramizera… Nikoho nechcem prehovárať, výdavky, ako som písal pre mňa boli veľké.
Ale oplatilo sa a práve o to ide. Andrej Karpinský