Fiat Cinquecento, Bravo, Palio, Seicento, Siena, Tipo, Uno | Ceramizer.sk

Fiat skúsenosti ceramizer

Fiat 126p
výsledok – zlepšenie, tichšia práca prevodovky

Veľmi rýchla zásielka za 2 dni. Ceramizer som kúpil do prevodovky do môjho 9 ročného maľucha a už po prejdení niekoľkých kilometrov som počul určité zlepšenie. Prevodovka začala pracovať oveľa tichšie, jednoducho super.
elvisek-pm

Fiat 126p žerie olej
výsledok – zníženie žrania oleja o polovicu

Test na Fiate 126p bol úspešný, žranie oleja bolo znížené o polovicu, iné zmeny som si nevšimol, prešiel som asi 1000 km. Rýchla zásielka a dobrý kontakt.

Fiat 126p hučí prevodovka, nutná oprava prevodovky
výsledok – stíšenie hučania prevodovky, oprava nepotrebná

Kúpil som si ceramizer 9.novembra 2006 do prevodovky do môjho 9 ročného maľucha. Po použití toho ceramizera som hneď cítil určitú nápravu, prevodovka začala pracovať oveľa tichšie.

Prešiel som už 10 000 km od okamihu použitia ceramizera a môžem potvrdiť, že ceramizer mi zachránil prevodovku, ktorá naposledy tak hučala, že som to ťažko znášal.
Teraz pracuje oveľa tichšie, až milo, asi tak ako nová. Keby nebol ten ceramizer, tak by som asi musel vykonať opravu prevodovky. Podľa mňa je ceramizer účinný, oplatí sa ho používať.

Fiat Bravo (r.1996)
hučí motor
výsledok – zníženie hluku motora, lepšia reakcia pri vysokých otáčkach

Ceramizer som použil vo Fiate Bravo 1.8 r.96. Išlo mi hlavne o stíšenie práce motora.

Výsledok, ktorý som získal po použití ceramizera je vyhovujúci, teda práca motora je na voľnobehu rovnomerná a zanikol hluk.
Motor sa trochu lepšie točí na vysokých otáčkach. Čo do výkonu to neviem, pretože bol postačujúci už pred použitím ceramizera.
Jednoznačne VEĽKÝ PLUS odporúčam

Fiat Cinquecento

výsledok – menšie šklbanie motora, tichší chod, menšie trasenie, obnova a zvýšenie výkonu motora

Chcel by som sa podeliť s mojimi závermi na tému používania ceramizer vo vozidle.

Prvá prísada: Kúpil som dva kusy prísady do oleja, ktorá sa dáva do motora a test som začal od jej použitia do motora vozidla Cinquecento s obsahom 704 (stav tachometra 110 000).

Aké veľké bolo moje prekvapenie, keď podľa inštrukcií (prvých 200 km) je potrebné prejsť bez prekročenia 2700 otáčok, pomyslel som si – všetci vodiči na ceste budú na mňa trúbiť.
Bol som, ale silný a pokúsil som sa o jazdu s otáčkami do 2700.

Po prejdení určených 200 km som začal čoraz smelšie stláčať plynový pedál, čo spôsobilo prekročenie otáčok a čoraz smelšie som začal stláčať plyn na podlahu.
Dodnes som najazdil na tom aute okolo 800 km, nespozoroval som zatiaľ nižšiu spotrebu paliva (pravdepodobne je zavčasu teraz o tom hovoriť), ale jedno čo môžem potvrdiť je to, že komfort práce dvoj valca je viac ako dobrý, menej trhaní, tichšia práca jednotky a tým menšie vibrácie motora.

Určite môžem zodpovedne povedať, že sa zvýšil výkon motora (nebol som na žiadnej brzde, tiež nemám žiadne merania), ale z mojich pozorovaní je jasné, že rýchlosť tohto auta pred použitím prísady do oleja sa pohybovala na hranici od 120 do 130.
Teraz môžem povedať, že bez problémov dosahujem rýchlosť 130 a ešte zostane trochu plynu pod nohou.
Test rýchlosti som vykonal na tom istom úseku cesty a vo veľmi porovnateľných cestných podmienkach.
S pozdravom Andrej B.

Fiat Cinquecento (r.1992)
výsledok – zvýšenie tlakov, menšia spotreba oleja medzi výmenami, zníženie hluku

Pred niekoľkými mesiacmi som kúpil ceramizer do motorov a tu sú moje pozorovania. Auto Fiat Cinquecento 700 r.92 najazdené 125.000 km používaný mojou ženou:
– tlaky pred použitím I valec 10,2
po použití prísady a najazdení okolo 10.000 10,8
– tlaky pred použitím II valca 9,8
po použití prísady a najazdení okolo 10.000 10,2
– pozitívna je menšia spotreba oleja medzi výmenami (žranie a teda únik oleja)
– zníženie hladiny hluku alebo tiež zavýjania v aute tejto triedy je nemerateľné
Sledované obdobie: 11.2005 – 04.2006, Tomáš Kobylas

Fiat Cinquecento klepú ventily
výsledok výrazné zlepšenie práce motora, zánik klepania ventilov, zvýšenie výkonu, plynulejší chod motora

Po prejdení okolo 400 km som počul významnú nápravu v práci motora (CC 700). Prestalo klepanie ventilov. Zvýšil sa taktiež výkon motora ako aj upravila sa plynulosť. Dokonalý telefonický kontakt ako aj odborné poradenstvo. ODPORÚČAM!
alaco

Fiat Cinquecento
CC704 má zvýšenú spotrebu oleja
výsledok – zvýšenie kompresných tlakov, zníženie žrania oleja

Prahnem po prečítaní niekoľkých názorov tzv. “automobilových špecifík“, aby som hovoril o mojich skúsenostiach s použitím prísady do oleja Ceramizer.

Po prvé: Nie je možné hovoriť o účinkoch niečoho, čo sa nepoužilo.
Po druhé: Také beznádejné podpichovanie bez podpory faktov je treba si nechať pre seba a vo vzťahu k tejto prísade zvlášť. Uvediem tri fakty, ktoré môžu presvedčiť pochybovačov:

1) Moje CC704 prešlo 160 tis. km a motor aj prevodovka pracujú bezchybne, čo je pri tejto značke dosť neobvyklé (dvojitá obnova motora po 70tis. a 140tis. km a jednorázová obnova prevodovky 2 dávkami pri 80tis. km), olej od výmeny do výmeny bez dolievania, kompresné tlaky výborné, pokiaľ ide o emisie znečistenia ovzdušia prehliadky bezproblémové a to všetko bez demontáže a drahých opráv.

2) Fiat 126p rok výroby 1984! Pred obnovou tlaky na Ival.–0,1Mpa, na IIval.-0,07Mpa, zistené žranie oleja, respektíve únik oleja okolo 1l/1000km (dosť veľa).
Po použití jednej dávky prísady Ceramizer tlaky v obidvoch valcoch vzrástli do 0,11Mpa a spotreba motorového oleja sa znížila o asi 0,6l/1000 km, čo je akurát v norme. Myslím, že vzhľadom na odstredivý filter oleja bolo potrebné zdvojiť dávku a efekt v znížení spotreby oleja by bol priaznivejší.

3) Ford ESCORT 1.4 rok výr. 1991, najazdené okolo 250tis. km a možno oveľa viac. Kompresné tlaky pred obnovou:
Ival. – 0,09Mpa
IIval. – 0,07Mpa
IIIval. – 0,08Mpa
IVval. – 0,1Mpa

problémy so štartovaním, viditeľné dymenie a žranie – únik oleja. Po použití Ceramizera v množstve 2 dávky a prejdení cez 3 tis. km sa začali viditeľné účinky vo forme:
– zvýšenie výkonu, krútiaceho momentu
– ľahšie štartovanie
– zmizlo dymenie
– znížila sa výrazná spotreba motorového oleja
– zvýšil sa komfort práce motora (pracuje tichšie a má menšie vibrácie)
– zvýšili a vyrovnali sa kompresné tlaky do 0,12Mpa v každom valci.

Na záver, úprimne odporúčam prísady do oleja ceramizer a nie je to ešte jeden z vynálezov rýchleho zbohatnutia. ADAM

Fiat Cinquecento
výsledok – lepšie štartovanie počas zimy, zníženie spotreby paliva, ľahšie radenie prevodov

Kúpil som 2 zostavy do 2 rôznych vozov. Prvý je Fiat CINQUECENTO 900, najazdené 92 tis. km a druhé Škoda Felícia 1300, najazdené 26 tis. km.

V obidvoch prípadoch boli skontrolované počiatočné tlaky v 4 valcoch takmer rovnaké a nachádzajúce sa v hornej oblasti rozsahu merania, preto opätovné meranie po prejdení asi 3500 km neukázalo nič špeciálne okrem vyrovnania hodnôt tlakov vo valcoch.
Ale mohol to byť výsledok chýb prvých meraní, pretože zmeny nie sú veľké vzhľadom na dobré výsledky 1 merania nachádzajúce sa v koncovej oblasti stupnice meradla.

Tiež je potrebné poznamenať, že motory výrazne stíchli, v zime počas mrazov štartér lepšie točil (na tej istej autobatérii!). Znížila sa priemerná spotreba paliva: Škoda z 5,8 na 5,38 l/100km (najlepší výsledok pri jazde s rýchlosťou do 105 km/hod), Fiat z 4,9 na 4,47 l/100km (najlepší výsledok pri jazde s rýchlosťou do 100 km/hod).

Radiaca páka lepšie pracuje (v zime je to dobre počuť), predovšetkým v Škode. Myslím, že nákup sa vrátil! Merania tlakov som vykonal v autodielni, pozorovania som vykonal sám počas prevádzky mojich vozidiel.
mgr. Ing. Marek Stojak

Fiat Cinquecento 0,9

výsledok -bezproblémový štart, rovnomerná práca motora

Prísada presvedčila, použil som do môjho cinquecenta 900 a musím povedať, že môže byť. Po prejdení 300km motor pracuje rovnomernejšie, štart je bezproblémový, tak ako by ľahšie chodil. Odporúčam VŠETKÝM !!

Fiat Cinquecento hučia hydraulické zdvíhadlá, hučí prevodovka na 4 stupni
výsledok – zánik hluku hydraulických zdvíhadiel, zníženie hluku v prevodovke

Značka a typ vozidla: fiat cinquecento
Rok výroby: 93/94
Obsah motora: 704

Názor: Po použití ceramizera do motora a prejdení asi 1200 km motor prestal výrazne hučať. Dôvodom hluku bol jeden z hydraulických zdvíhadiel.
Podľa auto opravárov bez rozobratia motora a výmeny zdvíhadiel sa nezaobíde. A jednak, ceramizer ma zachránil pred drahou opravou.

A k zvýšeniu sily – výkonu, vykonal som test na 1/4 míle s iným fiatom cc 700 s najazdenými kilometrami 70 tis. bez ceramizera proti môjmu 130 tis. po použití ceramizera.
Výsledok bol taký, že som dorazil o 3 sekundy rýchlejšie. Úprimne odporúčam, nahovoril som už troch kolegov k použitiu tejto prísady, uvidíme čo im to dá.

Pred použitím ceramizera do prevodovky a prevodov moja prevodovka na svoje kilometre pracovala správne, prinajmenšom som si to myslel pokiaľ som nenalial prísadu do oleja prevodovky.

Po použití som prešiel asi 10 km a nezbadal som žiadne významné zmeny, až po nasledujúcich 20 km sa udialo niečo divné. Slabo počuteľný, ale počuteľný šum – hučanie na 4 prevodovom stupni stíchlo prakticky na nulu, prevody sa radia potichu a jemne, jednoducho super, budem ho odporúčať každému.
Kryštof Stolovský
Názor poslaný dňa 21.10.2008 ako aj 17.12.2008

Fiat Cinquecento 0,9i (r.1996) zadretý motor, strata výkonu, generálna oprava
výsledok – žiadna generálna oprava, zníženie spotreby paliva, zvýšenie a vyrovnanie kompresných tlakov motora

V mojom cinquecente som mal problém so stratou výkonu spôsobené pravdepodobne cez ľahko zadretý motor. Zlyhanie ventilátora chladiča spôsobilo, že som použil kvapalné chladivo, čo sa negatívne prejavilo taktiež na spaľovacej komore.
Vážne som premýšľal o generálnej oprave, ale prehliadajúc internetové fóra som natrafil na opis účinku Ceramizer do motora.

Na začiatku som bol skeptický-(„ako použitie prísady môže nahradiť opravu“?). Prečítal som na internete veľa názorov o ceramizeroch a rozhodol som sa to skúsiť (nakoniec cena opravy je niekoľkonásobne vyššia ako ceramizer).
Názory iných užívateľov obsiahnutých na internete mi pomohli s prijatím tohto rozhodnutia, rozhodol som sa zdokumentovať svoje skúsenosti po použití ceramizera.

Pred použitím ceramizera do motora nameraný tlak v jednotlivých valcoch bol nasledovný:
I – 7 bar, II – 9,5 bar, III – 7,7 bar, IV – 8,8 bar. Ceramizer bol použitý hneď po nameraní, 19.apríla 2008 pri najazdení 123627km.
Jazda so zníženou rýchlosťou bola bez problémov, jazdím väčšinou na krátke vzdialenosti v meste, takže prekonanie 200km pomalou rýchlosťou nebolo zvlášť zaťažujúce.

Prvotné pozorovania sa týkali tichšej a viac vyrovnanej práce motora, automobil sa šoféroval príjemnejšie ako predtým. Na začiatku som nezbadal zlepšenie výkonu, ale to asi práve preto, že sa postupne zvyšoval účinok Ceramizera.

Keď som sa rozhodol skontrolovať maximálnu rýchlosť na mnou prejdenej trase bol som veľmi milo zaskočený. Automobil predtým ledva prekročil na tachometri 120km/h.
Po okolo 1000km po použití ceramizera som mohol ísť okolo 135km/h. Rozdiel len 15km/h, ale veľmi citeľné pri tak malom aute.

Konečný test za pomoci merania kompresného tlaku som vykonal 22.mája 2008, pri ukazovaní tachometra 125349km, čiže 1722km po použití ceramizera.
Výsledky merania potvrdili to, čo som predtým sám mohol počuť – ceramizer účinkuje!!!

Tlak v jednotlivých valcoch vyzeral nasledovne: I – 10 bar, II – 10,5 bar, III – 10 bar, IV – 9,8 bar. Tlak v každom valci narástol najmenej o 1 bar (10%!) a vyrovnal sa, čo, ako som predtým napísal bolo citeľné v lepšej práci motora a výkonu.

Dodatočná výhoda, ktorú som si všimol po použití ceramizera bolo zníženie spotreby paliva. Auto priemerne páli 0,5 litra benzínu menej na 100km.
Pri mojej jazde to znamená, že cena nákupu už len pre úspory na benzíne sa vráti po 5tis.km, teda po 3 mesiacoch.
Nerátam samozrejme to, že som nemusel minúť veľa peňazí na drahú opravu.




Záverom vyzývam všetkých, ktorí majú podobný problém so svojím autom k použitiu ceramizera, určite nebudú ľutovať. Môžu len získať!!!
Lukáš

Fiat Cinquecento
rýchlejšie a ľahšie zrýchlenie, lepšia reakcia na plynový pedál, zvýšenie rýchlosti
Značka a typ vozidla: Fiat Cinquecento
Rok výroby: 1994
Obsah motora: 700
Názor: Použil som ceramizer už druhý raz a zbadal som, že sa motor chová lepšie. Chodí tichšie, je viac dynamický. Spotreba sa asi neznížila, ale je to pravdepodobne spôsobené spôsobom a typom prekonaných trás. Jazdím na krátkych úsekoch dom – práca, časom nejaké dlhšie výlety a jazdím dynamicky. Na použitie ceramizera ma presvedčil otec, ktorý ho použil v Seate Cordoba. Rozdiel je viditeľný zvlášť pri tak slabom motore ako je 700. Zvýšila sa tiež maximálna rýchlosť akú má toto malé autíčko. Pred použitím ceramizera bolo ťažké prekročiť 125 km/h, po použití prvej dávky a prejdení niekoľko sto kilometrov sa rýchlosť zvýšila. Maximum čo som z neho na ceste dostal je 137 km/h so štyrmi osobami a plným kufrom. Myslím, že je to dobrý výsledok na tak malý motor. Táto rýchlosť nebola len chvíľková, ale prešiel som tak niekoľko pekných kilometrov, takže to nebolo spôsobené klesaním cesty ako by mohli niektorí pripúšťať ?. Ja osobne som veľmi spokojný s ceramizerom, motor beží tichšie, menej sa “unavuje“, rýchlejšie a ľahšie zrýchľuje a to je už dosť veľa. Jedno je isté, je to dobrá prísada, ktorá podľa môjho názoru nemá žiadne vedľajšie účinky a preto nie je treba sa obávať, že sa kvôli nemu s motorom stane niečo zlé. Mal som takú situáciu, že mi začal hučať regulátor. Všetci mi tvrdili, že je potrebné ho len nastaviť a bude dobre. Ukázalo sa, že nastavenie nie je možné a regulátor treba vymeniť. Niečo to stojí, hlavne ak to niekto nedokáže urobiť sám. Po presvedčení od otca som použil ceramizer a ukázalo sa, že po prejdení nejakých 200 – 300 kilometrov regulátory začali postupne tíchnuť a ich klepot bolo počuť čoraz menej. Nejaký čas som mal pokoj a auto chodilo tichšie. Potom po dlhšej ceste sa ukázalo, že sú už natoľko vyklepané, že ich aj tak treba vymeniť, ale ceramizer dovolil oneskoriť túto výmenu na nejaký čas. V prípade väčších poškodení sa nič iné nedá urobiť. Neveril som, že jeho použitie niečo dá, ale ukázalo sa, že pomohol a odporúčam ho každému bez ohľadu na vek a typ auta. Nedávno som použil ďalšiu dávku po výmene oleja v motore a zbadal som, že auto znovu začína chodiť tichšie, rovnomerne pracuje a lepšie reaguje. Dokonca moja priateľka spozorovala, že auto chodí akosi inakšie, akosi tichšie. Na tak malom motore každé zlepšenie alebo zhoršenie je rýchlo vidieť. Stálo zato ho použiť a neľutujem to, musím ešte niekedy skúsiť dodať ceramizer do prevodovky, až potom by mal byť účinok viac viditeľnejší. Otec je veľmi spokojný s ceramizerom, dolieval aj do motora, aj do prevodovky, cíti to na komforte práce motora a na spotrebe, lebo po použití ceramizera do motora sa znížila spotreba benzínu o liter na sto km a pri dnešných cenách benzínu to je vždy niečo. Uvidíme ako sa zlepší spotreba a výkon, na tom motore by to malo byť hneď vidieť. Odporúčam ho všetkým, čím menší a slabší motor tým viac je citeľné a viditeľné, že sa niečo zlepšilo. Zistil som samé plusy ceramizera a je skutočne tak dobrý ako píše predajca. Naozaj odporúčam pretože za to stojí.
Matej
Názor poslaný dňa 28.2.2009

Fiat CC 704KAT

– problémy s ranným štartom, dolievanie oleja medzi výmenami – štart bez problémov, lepšia reakcia na plynový pedál – pohotovejšie zrýchlenie a rozsah otáčok, bez úniku oleja
– zavýjanie – pískanie v diferenciáli
Rok výroby: 1996
Obsah motora: 704ccm
Názor:
Neveril som takému typu zázraku, ale bohužiaľ som musel uveriť. V mojom CC s najazdenými (zdokumentované) 106 tisíc kilometrami motor možno nebol na samom konci, ale bol slabý, malátny, ráno ťažko štartoval, medzi výmenami oleja dolievanie dosahovali až 0,8l/1000km. Rýchlosť max. 110-115 km/h. No a to klepanie…
O ceramizery som si prečítal náhodou na internete. Riskol som, pretože aj tak som uvažoval dať motor na generálku. Urobil som kontrolu komresie pred dodaním prísady a až som zbledol:
I valec – 9,6
II valec – 8,4
Vymenil som olej (od začiatku nalievaný 15W40), použil ceramizer a… aby posúdenie zlepšenia bolo subjektívne, auto prvých 200km prešlo vedené mojou priateľkou (ona miluje jazdu slimačím tempom). Tvrdí, že ani raz neprekročila odporúčaných 60km/h a potom ďalej jazdila spolu nejakých 1400km. 100% mestskej jazdy. Úprimne hovorím, dokonca som zabudol, že som použil ceramizer. Kedysi som sadol do auta aby som išiel do obchodu a aké bolo moje prekvapenie. Auto naštartovalo bez problémov, motor netrhal, stlačenie plynu spôsobilo normálnu reakciu bez váhania. Už som myslel, že som si pomýlil auto ?. Spomenul som si…ceramizer…
Pohnem sa…Šok…to auto ide!!!
Nasledujúci deň návšteva u autoopravára, meranie kompresie…
I valec – 10,9
II valec – 10,7
Kontrola oleja…stav ako pri naliatí (možno nejaké 3mm na mierke) a predtým by som už dolial minimálne nejaký liter. Idem na ceste, plyn na podlahe, auto sa akosi začína rozbiehať, max 125-130km/h… Oprava motora oddialená prinajmenšom na nejaký čas. Preto, že som kúpil celú zostavu, v tomto týždni plánujem dodať ešte ceramizer do prevodov. Zavýja diferenciál v rozsahu 70-100km/hod uvidíme či niečo pomôže. Ak diferenciál aspoň trochu stíchne, budem v ďalšom šoku… O výsledku nezabudnem napísať.
Pozdravujem a odporúčam
Rafal
Názor poslaný dňa 16.04.2009

Fiat Palio
– auto žerie olej, z výfuku vychádza čierny dym, auto je hlučné, počuť pískanie – motor stíchol, beží ako hodinky, prestal žrať olej, nevidieť výfukové plyny, auto štartuje bez problémov
Kúpil som fiat Palio Víkend 1,2 z roku 1990. A samozrejme až mesiac po kúpe som si všimol, že v aute sa stráca – uniká olej, v mestskej premávke spotreba 12 litrov paliva na 100km a mimo mesta spotreba neklesá pod 8l/100km. Z výfuku (auto s katalyzátorom) vychádzajú mraky čierneho dymu. Auto je hlučné, počuť pískanie vzduchu, známy opravár povedal, že motor je rozbitý, je potrebné všetko vymeniť a cenu vyčíslil na 1000 eur. Nevyznám sa v autách (som len informatik) a odišiel som do prvého lepšieho servisu (neznámeho). Tam boli lepší, cenu opravy vyčíslili na 1300 eur a keď som povedal, že popremýšľam a idem domov – mierne prekvapený povedali, že to bude zázrak ak vôbec prídem domov.
Ešte v ten istý deň som náhodou natrafil na aukro na ponuku ceramizerov a kúpil som si ceramizer do paliva, motora a prevodovky. Po 3 dňoch prišla zásielka, mal som trochu problém s vliatím do prevodovky pretože som nevedel kde je nalievací otvor oleja. Išiel som k známemu opravárovi, ktorý mi so smiechom vlial prísadu na správne miesto s tvrdením, že som zbytočne obetoval 41 eur, pretože to aj tak nič nedá a za tie peniaze by som mal polovicu oleja. Zlepšenie nenastalo okamžite. Prvé účinky som zbadal po dvoch týždňoch. Po dvoch mesiacoch motor bežal ako žiletka, stíchol, prestal žrať olej, nevidieť výfukové plyny – sú bezfarebné, nie sú závady v prevodovke, auto štartuje okamžite, významne sa znížila spotreba paliva – mimo mesta sa zmestím do 5l/100km.
Pozdravujem, Martin Pietrák

Fiat Seicento
ľahší štart pri nízkych teplotách, nižšia spotreba, nárast krútiaceho momentu
Auto, v ktorom som použil ceramizer je Fiat Seicento 0,9, najazdené 100 000 km. Po použití prísady som spozoroval zníženie spotreby paliva o asi 0,7 litra, motor pracuje rovnomerne a ticho, jednoduchšie štartovanie v zime, taktiež je citeľný nárast výkonu vozidla.
Použil som ceramizer do motora, osoba, ktorá urobila pozorovanie: Valdemar Gregor

Fiat Siena
čoraz lepšia práca motora a prevodovky, menšia spotreba benzínu, menšie trasenie, studený štart bez problémov aj pri silných mrazoch
S veľkou radosťou by som chcel veľmi POZITÍVNE odporučiť cez Vás ponúkané ceramizery. Pred rokom som sa rozhodol kúpiť zostavu ceramizerov, priznám sa, že som bol k ich účinkom trochu skeptický, ale pomyslel som si, že keď neuškodia môžem ich vyskúšať. Kúpené prísady som použil v 5-ročnom Fiate Siena 1.2 s najazdenými 110 tis. kilometrami. Aké bolo moje prekvapenie, čím viac kilometrov som prešiel, tým motor a prevodovka pracovali čoraz lepšie, motor rozhodne stíchol, spadla spotreba benzínu okolo 0,5 l/100 km, lepšie vchádzal do otáčok, rozhodne sa znížili vibrácie. V zime pri -20 som štartoval bez problémov. Som veľmi spokojný, že som sa rozhodol použiť Vaše prísady, lebo viem, že účinkujú a pri najbližšej výmene oleja použijem opäť bez žiadnych obáv. V priebehu tohto roka som chválil účinnosť ceramizerov viacerým osobám, pretože o tom, že účinkujú som sa presvedčil “na vlastnej koži“. Vzhľadom k tomu, že nie som mechanik, môj názor je z pohľadu bežného užívateľa, ktorému automobil slúži na jazdenie.
Andrej Žarnecký

Fiat Tipo (r.1991)

– veľký problém pri štartovaní – po použití zánik problému, prevodovka bez škrípania, ľahké radenie prevodov
Zdravím, použil som ceramizer do motorov vo fiate TIPO 1,9 TDI 1991, najazdené 390 000 km. Štartovanie motora bolo veľkým problémom dokonca v teplých letných dňoch. Po použití tejto prísady – 2 dávky, problém zanikol. Motor štartoval dokonca v zime pri -20 stupňoch a na voľnobehu pracuje rovnomerne !!! Netreba žiadnu opravu motora. Prísadu do prevodovky som vlial do kombajna VOLVO S 830, prevodovka sa nehreje a neškrípe, prevody sa radia ľahko.
Stanislav Stysa

Fiat Tipo
prehrievanie motora, nedostatočné mazanie – zníženie teploty motora, kontrolka oleja svieti pod 1500 ot/min, zvuk motora je príjemnejší
Zdravím, nemám žiadne oficiálne dokumenty, ale po kúpe Vášich prísad som sa rozhodol urobiť merania a poznámky, ktoré by umožnili oceniť vhodnosť výrobku do iných automobilov členov mojej rodiny. Samozrejme, že reklamovať sa dá všetko, ale reklamám verí málokto, radšej sa dozvedajú od niekoho dôveryhodného, kto to osobne vyskúšal. Jedným z vozidiel, ktoré vlastním je Fiat TIPO 2.0 16V. Od začiatku ako som ho priniesol z Nemecka s ním boli problémy. Po prvé, zvuk motora bol akýsi “kovový“. Po druhé, po prejdení 50 km sa prehrial na 120 stupňov a nepomohlo ani zapnutie ventilátora – bolo potrebné zastaviť a čakať až vychladne. Po tretie, na nízkych otáčkach (menej ako 2000) svietila kontrolka tlaku oleja. Kúpil som ceramizer a pred vliatím do motora som zmeral tlaky vo valcoch (urobil to autoopravár). Boli 16, 16, 16, 13. Ako je vidieť, jeden valec bol mimo od ostatných i keď nie akurát to ma najviac znepokojovalo. Najazdil som asi 1500 km a zistil som tieto zmeny. Teplota motora neprekročila 85 stupňov (a o to mi išlo),kontrolka oleja svieti pod 1500 ot/min (možno, že neskôr bude ešte lepšie), motor pracuje tichšie a má miernejší zvuk. Znížila sa spotreba nafty o asi 1 liter na 100 km (ale to je veľký palivo žrút – má 150 koní). Bol som u toho istého autoopravára a po meraní sme zistili, že vo všetkých valcoch sú tlaky 16 atmosfér. Odrazu pred vliatím ceramizera ako aj druhé meranie bolo robené niekoľkokrát – aby sme vylúčili chyby. Okom je vidieť, že to účinkuje. Mimochodom, jedna úvaha: nerozumiem, prečo nie je možné kúpiť Váše prísady v žiadnom obchode v našom meste. Je nejaký Xeramic, ale je drahší a konzistenciou pripomína Militec-1. Neviem aký má účinok, ale Váš výrobok je lepší ako Militec-1, ktorý som použil v inom aute a neboli tam až také viditeľné zmeny. Zanedlho kúpim ešte zostavu do druhého auta (z hľadiska bezpečnosti, pretože má veľké úniky oleja). Môj otec a brat sa tiež rozhodli pre túto kúpu.
Pozdravujem, Marián Svatkovský

Fiat Uno 1,7 diesel (r.1987)
– hlučný motor, dymenie z výfuku, ťažké štartovanie – dym z výfuku nie je vidieť – je bezfarebný
Kúpil som ceramizer v obchode. Dôvodom bola hlučná práca motora a dymenie z výfuku. Pred použitím tejto prísady mal motor na tachometri 96 tis. km. Pred vliatím prísady bolo vymenené tesnenie pod hlavou valcov, piestne krúžky ako aj nastaviteľné trysky. Po zmontovaní tohto všetkého sa nič nezmenilo, ťažko štartoval a veľa dymil z výfuku, rozhodol som sa použiť ceramizer. Vymenil som olej a olejový filter za nový. Zahrial som motor na zodpovedajúcu teplotu okolo 90 stupňov, vypol som motor, dolial ceramizer do oleja a naštartoval motor. Už po desiatich minútach práce na voľnobehu sa motor začal správať lepšie, začal pracovať oveľa rovnomernejšie a s každou minútou sa zlepšila jeho pravidelnosť práce, no a dymil čoraz menej. Už po pol hodine nebolo vidieť skoro žiadny dym z výfuku. Dodnes týmto autom jazdím a zrobil som veľa kilometrov, v návode písalo 50 tis., ak Vás to zaujíma môžem poslať koľko mám teraz na tachometri, ale veľa cez sto tis.. Teraz dymí len pri štartovaní, ale keď sa zahreje pracuje rovnomerne. V tejto chvíli by mal byť vymenený rozvodový remeň a iné, ako aj malo by byť vykonané nastavenie ventilov, lebo od vliatia ceramizera nebolo s motorom nič robené, iba menený olej a olejový filter. Kontroloval som za behu účinok vstrekov, prvý a štvrtý sú o.k. a druhý a tretí akoby mali menší vstrek, ale myslím, že je to vina rozvodov a ventilov. Ešte som nenapísal o tlaku oleja. Pred doliatím ceramizera som mal tlaky 2,5 a po doliatí sa zdvihlo na 4,7 a dodnes, keď sú otáčky motora trochu vyššie ako nominálne pri jazde, vtedy tlaky ukazujú na hranici 4,3. Myslím, že bez tejto prísady by som už dávno musel vykonať dosť rôznych opráv takých ako (výmena piestov a piestnych krúžkov, výmena ojničných ložísk a kľukového hriadeľa, oprava olejového čerpadla a iné). Každému odporúčam aby použil tieto prísady a nebál sa, že poškodí motor alebo niečo podobné.
Teraz nemám fotky auta a kópie meraní. Auto je staré, ale používam ho každý deň a ešte ma nesklamal. Nevyzerá pekne, pomohla by poriadna oprava, ale už má toľko rokov, že sa to neoplatí, ale jazdí vďaka ceramizeru.
Andrej Madalinský
Názor poslaný dňa 17.04.2008