Daewoo Lanos, Matiz, Nexia, Nubira problém v motore, prevodovke | Ceramizer.sk

Chevrolet – Daewoo skúsenosti ceramizer

Daewoo Lanos píska prevodovka
výsledok – zánik pískania prevodovky

Zdravím, kúpil som si u Vás zostavu ceramizerov: motor – 1 ks, prevodovka – 1 ks s cieľom použitia vo vlastnom vozidle značky Daewoo Lanos , najazdené 95 tis. kilometrov.
Na kúpu ma presvedčili: reklama (niekde, ale neviem kde), pozitívne názory ako aj jemné “pískanie“ prevodovky v rozsahu 60 – 65 km/h (pravdepodobne niektoré ložisko).
Mimochodom, nejako preventívne k objednanému ceramizeru do prevodovky som doobjednal ceramizer do motora.

Aplikoval som v marci 2006 a prešiel som odvtedy asi 3 tis. kilometrov. Nezbadal som žiadne negatívne účinky, naopak – prevodovka prestala “pískať“, hoci som nikdy nemal problémy s radením rýchlostí – tak sa nič nezmenilo.
Keď ide o motor, na voľnobehu je výrazne tichší a pri štartovaní zimného motora (aditíva som aplikoval ešte keď boli mrazy a zima trvala dlho) nie je počuť to charakteristické pre zimné nemazané motory (skúsení vodiči vedia o čo ide – ten zlomok sekundy po spustení štartéra) a zrazu má motor dostatočné otáčky a “pekne si beží“.
Pozdravujem, Jaroslav Ginal

Daewoo Lanos (rv 1990) klepú zdvíhatka
výsledok
zánik klepania zdvíhadiel ventilov

motor 1,5l
najazdené 286 000 km

Aplikoval som ceramizer do motora po prejdení 110 000 km. Ohlasy práce zdvíhadiel ventilov po prejdení okolo 1500 km ustúpili.
Doteraz som najazdil 286 000 km. Automobilom nejazdí jedna osoba.
Slavomir O.
Poslané 17.9.2010

Daewoo Matiz
výsledok – zníženie hučania motora, jeho tichšia práca, živší motor

Po prejdení asi 6000 km, môžem už po dostaní sa zo šoku napísať: automobil prestal byť hlučný a v porovnaní s inými 7 ročnými Matizami je to oáza ticha, určite vďaka ceramizeru.
Mimo to si myslím, že mimo mesta vozidlo spotrebuje menej paliva, ale dôkladne som to nepočítal, v meste bohužiaľ žerie ako drak, ale to nie je zásluha ceramizera, ale kórejskej technológie.

Okrem toho je viac živší na vyšších rýchlostiach (hm, v zime to bolo hrozné, išiel som 7 km do práce a až keď som zastavil a išiel vysadnúť z auta cítil som teplo vychádzajúce z ohrievania), ale v lete to bude určite veľká výhoda nie technológiou motora a ceramizera.

Uvažovaním som dospel k záveru, že je dobré aplikovať prísady do oleja hoci sa mierne zvýšili vibrácie vozidla i keď neprekážajú mne a ani motoru.
Peter Sadovský

Daewoo Nexia (r.1997) skáče a trhá počas jazdy
výsledok – odstránenie skákania a trhania s vozidlom

1.5 benzín + plyn r.1997: najazdené 240 tis. km (auto známeho)
Použitý ceramizer: zušľachťovač paliva

Dôvod: v súvislosti s prevádzkou auta na plyne a zriedkavým tankovaním benzínu začalo akoby “dávenie“ (skákanie) počas jazdy (na benzíne). Po natankovaní plnej nádrže pb 95 a aplikácii zušľachťovača bolo bez zmien. Až po prejdení okolo 300 km sa problém stratil a nevrátil. Marián G.

Daewoo Nexia sa zle radia rýchlosti
výsledok – náprava v radení rýchlostí

Ahoj, ako bývalý majiteľ testovanej Nexie u Vás v PIMOT-e by som chcel opísať ďalšie postrehy používania auta.

Správanie auta po aplikácii aditív (najazdené okolo 180 tis.km) je opísané na internetovej strane. Auto som predal s najazdenými 260 tis.km. Rovnako som aplikoval ceramizer do prevodovky.

Pri návrate k motoru, neskôr VOBEC nežral olej. Pracoval tichúčko a dobre zrýchľoval. Nepoužil som po aplikácii ceramizera žiadne iné aditíva.
Auto bolo prevádzkované ďalej na polo syntetickom oleji a výmeny oleja vykonávané po 8-9 tis. km.

Kompresia motora pri 230 tis. km bola blízko identická ako po aplikácii ceramizera pri 190 tis.km. Bohužiaľ, nedisponujem tlačivom (bolo to robené u známeho počas otváracích hodín servisu). Auto slúži ďalšiemu vlastníkovi bez problémov.
Celý čas je prevádzkované na LPG a robí mesačne okolo 4000-5000 km. Denne auto jazdilo 2-5 hodín často bez vypnutia motora.

Pri oprave som použil zle rozumejúc veľmi rozšírenú dávku od odporúčanej 🙂 A to prvých 1000-1200 km som neprekračoval 2800 otáčok. Môže byť, že to spôsobilo lepšie výsledky po použití aditív.

K prevodovke: nedala sa dobre zaradiť 2 a 3 rýchlosť. Po aplikácii aditíva (2 dávky) a použití odporúčaní – rýchlosti sa začali radiť jemne po prejdení okolo 200-300 km, neskôr to bolo perfektné po 1000-1200 km.
Pred dodaním aditív som zmenil olej v prevodovke, nedodal som žiadne iné aditíva. Úprimne sa priznám, že po 230 tis. km som vymenil spojku, ale mimo pružnejšieho pedálu spojky som nespozoroval nápravu 🙂

Záver je, že ceramizer pomohol. Vypustený olej z prevodovky sa ukázal ako nový a čistý. Ako som sa neskôr dozvedel predchádzajúci majiteľ ho tiež vymieňal. Takže preto odpadá možnosť vplyvu nového oleja.
Ceramizer som použil do prevodovky pri najazdení okolo 195 tis. km.

Momentálne vlastním Kia Sportage, aplikoval som dvojitú dávku Ceramizera do motora. Po 500 km je počuť výrazne lepší komfort práce motora.
Momentálne som najazdil asi 3000 km po dodaní aditív do nového oleja. Budem pozorovať a priebežne informovať.
V prevodovke sa bohužiaľ zle radí 2 a 3 rýchlosť. Olej som už vymenil a mám zámer aplikovať tiež Ceramizer.
Pozdravujem Marián

Daewoo Nubira má opotrebené ojničné ložiská, zvýšenú spotrebu oleja
výsledok – náprava práce motora, oprava ojničných ložísk v motore

Som užívateľom automobilu značky “NUBIRA“, rok výroby 1999, najazdené 120.000 km. Vozidlo má benzínový a plynový pohon.
Všimol som si zvýšenú spotrebu oleja a paliva ako aj pri vysokých otáčkach zvuky motora, ktoré automechanik kvalifikoval ako opotrebovanie ojničných ložísk.

Po aplikácii ceramizera nasledovalo upokojenie práce motora – išiel som k inému mechanikovi a ten po prezretí povedal, že môžem ešte spokojne urobiť 60 tis. km. Mechanik nevedel o predchádzajúcich problémoch, takže výsledok je taký, že ceramizer obnovil pravidelnú prácu motora.
Nastalo tiež zníženie spotreby oleja a to viditeľne. Spotreba plynu je na rovnakej úrovni a je ťažké ju posúdiť v prípade neexistencie reálnej miery istoty pre distribútorov.

Ja som veľmi spokojný s aplikáciou ceramizera a dosiahnutej nápravy v práci motora
V. Betlej