Ako ochrániť motor pred častými poruchami?

Ako znížiť riziko opotrebenia dielov motora?
Ako dosiahnuť nižšiu spotrebu oleja a paliva?
Ako zvýšiť výkon motora?

Automobil aj s malým počtom najazdených kilometrov môže byť v zlom stave. Pritom sa nám môže javiť, že je v poriadku a „šľape“ bez problémov. Motor funguje takmer bez poruchy a na pohľad je všetko tak, ako má byť.
A čo vozidlo s vyšším počtom najazdených kilometrov, v akom stave je jeho motor?

O automobil ako celok sa každý majiteľ má príkladne starať. Čo zanedbá, to sa po čase (päť, desať rokov) prejaví v plnej sile a náklady na opravy stúpnu niekoľkonásobne viac ako pri pravidelnej starostlivosti o vozidlo.
Takto dochádza k situáciám, že údržba automobilu s najazdenými do 100 000 kilometrami bežne prekročí hodnotu 10-ročného vozidla.

Najčastejším znakom opotrebenia motora je jeho nízky a nepravidelný výkon, zlé štartovanie, kolísanie otáčok a v neposlednom rade zvýšená spotreba oleja a paliva.
Riziko poškodenia motora zvyšujú neskoré výmeny oleja, nepravidelná kontrola stavu hladiny oleja a neskoré dolievanie oleja.

Iba funkčný motor má stabilný a vysoký výkon, nízku spotrebu paliva a takmer žiadnu spotrebu oleja.

Vhodnou ochranou a využitím správnej technológie sa dá vytvoriť základ, vďaka ktorému bude motor automobilu vždy spoľahlivý s využitím všetkého, čo ponúka.

Skúsenosť užívateľa

AUDI A6
Som vlastník Audi A6 s motorom 1,9TDI rok výroby 1998.

Od určitého času začalo auto trhať, zastavovať a tiež počas jazdy samé menilo otáčky. Po návšteve v spoločnosti zaoberajúcej sa diagnostikou dieselových motorov mechanik uviedol, že je poškodené čidlo vstrekovacieho čerpadla a že toto je príčina nerovnomernej práce motora (cena opravy okolo 300 eur).

Po tejto návšteve som ešte mesiac jazdil s poškodeným čidlom keď som na internete natrafil na stránku www.ceramizer.sk
Po prečítaní názorov užívateľov som kúpil tri ceramizery MOTOR-PALIVO-POSILŇOVAČ RIADENIA.

Po použití dávky PALIVO + MOTOR a po prejdení 800 km začalo auto normálne pracovať, všetky objavy svedčiace o poškodenom čidle zanikli.
Ak ide o motor, auto začalo byť dynamickejšie, živšie, znížila sa spotreba nafty, pri rannom štartovaní motor pracuje ticho.

Po konzultácii s tým istým mechanikom padlo tvrdenie, že je to neobvyklý prípad, a že žiadna prísada použitá do nafty nie je v stave opraviť čidlo vstrekovacieho čerpadla. Ale, ako je známe v mechanike, nič nie je účinkom náhody.

Od tohto momentu som prešiel 12 000 km a objavy svedčiace o čidle sa nevrátili. Osobitne som spokojný s prísadami do oleja a paliva a odporúčam ich iným.
V nasledujúcom týždni budem technológiu testovať v BMW E30 325i ako aj v motocykli HONDA.
Kamil D.

objednat-ceramizer, kupit-ceramizer, kde-kupit-ceramizer, ako-objednat-ceramizer

Vysoký výkon motora, nízka spotreba paliva, žiadne straty oleja, dlhodobá spoľahlivosť a životnosť motora je to, čomu v súčasnosti venuje pozornosť takmer každý vlastník a vodič vozidla.

Iba niektorí si uvedomujú, čo môže nesprávny krok spôsobiť. A VY z toho môžete vyťažiť.

Dokážete naplno využiť energiu, ktorú funkčný a spoľahlivý motor automobilu ponúka. Zistíte, že motor môže pracovať oveľa efektívnejšie, s využitím nižšej spotreby mazacích a pohonných látok.
Zvýšite odolnosť komponentov, ktoré motoru Vášho vozidla umožnia ďalšie desaťtisíce kilometrov bez zbytočného zlyhania.

objednat-ceramizer, kupit-ceramizer, kde-kupit-ceramizer, ako-objednat-ceramizer

Inovatívny spôsob ochrany a obnovy motora podlieha vytvoreniu tenkej vrstvy na trecích plochách komponentov. Celé sa to deje počas prevádzky motora. Bez nutnosti ďalšieho zásahu a demontáže jednotlivých častí.

Tento spôsob je určený pre všetky nové aj opotrebené 4 taktné spaľovacie motory, ktoré sú nútené pravidelne pracovať a podávať stabilný výkon aj v náročných podmienkach.

Máte pocit, že má Vaše auto znížený výkon? Je spotreba oleja vyššia ako 0,1 litra (1 dcl) na 1000 kilometrov? Stáva sa vám, že motor po dlhšom státi zle štartuje? Je motor po naštartovaní hlučný?  Má kolísavé otáčky? Trhá motorom počas jazdy? Vychádza dym pri otvorení veka nalievacieho otvoru oleja? Vychádza z výfuku svetlomodrý, sivý alebo čierny dym?

Mali ste niekedy problém ráno naštartovať na prvýkrát?
Príčinou môžu byť nízke kompresné tlaky v niektorom valci motora. Správne hodnoty kompresných tlakov umožňujú bezproblémový ranný štart (štart pri veľmi nízkych teplotách, štart po dlhšej prestávke v noci).

Je veľmi dôležité, aby súčiastky v motore mali tvrdý a trvácny povrch. Iba diely, ktoré sú pevné, sú zaroveň aj odolné a majú dlhú životnosť.

Motor je za každých okolností veľmi namáhaný. Či jazdíte po dialnici, v meste alebo jazdu kombinujete, každých 1000 prejdených kilometrov zvyšuje opotrebenie motora . Vďaka technológii ceramizácie môže byť motor každého vozidla vo výbornej kondícii niekoľko stoviek tisíc kilometrov.

objednat-ceramizer, kupit-ceramizer, kde-kupit-ceramizer, ako-objednat-ceramizer

Technológiou ceramizácie postupne získate:
Tichšiu a rovnomernú prácu motora. Zvýšenie a vyrovnanie kompresných tlakov na nominálne hodnoty. Vyššiu účinnosť motora.
Zníženie výskytu suchých štartov. Ľahší štart studeného motora po dlhšom státi. Ľahší štart pri veľmi nízkych teplotách.
Zníženie spotreby paliva. Výrazné zníženie spotreby oleja. Zníženie dymenia. Zníženie emisií škodlivých látok vo výfukových plynoch.
Vyššiu životnosť kovových povrchov. Zníženie trenia spolupracujúcich kovových plôch v motore. Ochranu súčiastok pred koróziou a agresívnymi chemickými látkami.
5 násobne nižšie náklady na opravy motora. Zníženie rizika zablokovania-zapečenia piestkych krúžkov. Pokračovanie v jazde s vozidlom pri nečakanom vytečení oleja.

Väčšina vlastníkov automobilov má osobitný vzťah k svojim vozidlám. Očakávajú spoľahlivosť, dlhú životnosť, nízku spotrebu paliva a vlastnosti, často prevyšujúce tie, ktoré sú garantované výrobcom.

Dôkazom toho je starostlivosť o zariadenia automobilu posunutá až k tuningu. Tieto účinky môžu priniesť mierny úspech v zlepšení, napríklad koeficientu odporu vzduchu Cx, pohodlia a estetických zážitkov.

Jednak, už úprava motora (vačkový hriadeľ, kompresný pomer, atď.) a lepšie dynamické vlastnosti spôsobujú negatívny vplyv na životnosť a tým aj spoľahlivosť vozidla.

Keď sa chceme bez poškodenia úžitkových vlastností vozidla (prípadne ich zlepšiť) pričiniť o zlepšenie parametrov práce pohonnej jednotky a sústavy prenášania pohonu, je potrebné znížiť obmedzenia vlastností spôsobené trením.

Tieto možnosti vytvára technológia ceramizácie, ktorá pozostáva na výraznom, až 10 – násobnom znížení koeficientu trenia. A to až do najazdenia 70 tisíc kilometrov.

Výsledkom použitia technológie ceramizácie motor získava väčšiu účinnosť, vyššiu využiteľnú energiu, nižšie vnútorné odpory pri zvýšenej tvrdosti vrchnej vrstvy spolupracujúcich povrchov.
Zlepšuje sa životnosť a spoľahlivosť automobilu. Znižuje sa spotreba paliva, olejov a iných mazacích materiálov. Výrazne sa znižuje účinok škodlivých zložiek výfukových plynov, zlepšuje sa bezpečnosť jazdy (možnosť pokračovania jazdy bez oleja až 500 kilometrov).

Použitím technológie ceramizácie tieto účinky je možné získať nielen v nových automobiloch, ale dokonca extrémne využívaných. Pretože výsledkom aplikácie dochádza k obnove spolupracujúcich komponentov (vlastnosti renovácie) a to bez demontáže prvkov vystavených použitiu.
Takmer každý automobil vždy môže byť ako nový!

Veľmi dôležitým účinkom použitia technológie ceramizácie je ľahší štart zimného motora, dokonca vo veľmi silných mrazoch. To všetko vďaka výraznému zníženiu odporov suchého trenia, ktoré sú súčasťou každého štartu motora.

Vytvorenie keramickej vrstvy chráni komponenty motora pred opotrebením minimálne 70 tisíc kilometrov. Budete mať ešte väčšiu radosť z automobilu a samotnej jazdy s ním.

PRÍSADY DO OLEJA A PALIVA CERAMIZER
Použitie prísady Ceramizer spočíva na ochrane pred trením a obnove opotrebených kovových plôch. Molekuly Ceramizera navracajú nominálne veľkosti a tvary spolupracujúcich povrchov, v ktorých dochádza k treniu.

Obnova sa uskutočňuje vytváraním veľmi tvrdej, odolnej a ťažko stierateľnej kovo-keramickej vrstvy. Deje sa tak na všetkých miestach trenia kovových plôch, počas bežnej prevádzky zariadenia. Nie je nutná jeho demontáž.

Spolu so zmenšením koeficientu trenia sa zväčšovanie vrstvy stabilizuje. Po dosiahnutí pôvodných tvarov sa zastavuje. V miestach, ktoré boli viac vydraté, vznikne hrubšia vrstva ako na menej opotrebovaných miestach.

ceramizacia kovo keramicka vrstva m kopie Ako predĺžiť životnosť až 5 násobne

Molekuly ceramizera sú charakteristické vysokým stupňom spojenia s kovom. Čiastočky kovu prenášajú na opotrebené miesta, kde je zvýšená teplota v dôsledku trenia.

koeficient-trenia-trenie-kovu-o-kov-lokalna-teplota-motora-olej

V týchto miestach sa spojené čiastočky kovu a molekuly ceramizera rozptyľujú. Vytváraním kovo-keramickej vrstvy obnovujú povrch ideálnym spôsobom.

Spojenie molekúl ceramizera s kovovým povrchom vylepšuje kryštalickú štruktúru kovu. Vytvrdzuje sa a vypĺňa vrchná vrstva. Vznikne veľmi odolná, nerozbitná a klzká kovo-keramická ochranná vrstva. Tento proces sa nazýva ceramizácia.

Vytváranie kovo-keramickej vrstvy prebieha približne 1500 kilometrov najazdenia vozidla.
ceramizacia ceramizer vytvaranie keramickej vrstvy obnova Ako predĺžiť životnosť až 5 násobne

Ceramizer využíva:

ceramizáciu kovových povrchov – podlieha vytvoreniu kovo-keramickej vrstvy na trecích plochách kovov počas normálnej prevádzky zariadení

tzv. magnetizáciu oleja – molekuly oleja presne priliehajú ku kovovým povrchom, zlepšujú mazanie a odvod tepla z ich povrchu

selektívny prenos – čiastočky kovu obsiahnuté v oleji sú prenášané do uzlov trenia, dopĺňajú kryštalickú štruktúru obnoveného povrchu

Kovo-keramická vrstva vzniká iba v miestach trenia kovu o kov. Je preto vylúčený vznik kovo-keramickej vrstvy v olejových kanáloch a olejových filtroch.

Ceramizer neobnovuje mechanické poškodenia motora (rozbité, prasknuté, odlomená časť). Tieto je nutné najskôr vymeniť.
Ceramizer neobsahuje teflon, olovo ani molybdén. Nie je to žiadny zahusťovač oleja, ani “motodoktor”.

Balenie obsahuje:

ochrana-obnova-motora-balenie
Jedna dávka ceramizer do motora s obsahom 4,4 gramov
Podrobný návod na použitie.

Dávkovanie do spaľovacieho motora:

Množstvo oleja v motore v litroch 2 – 8 l 9 – 16 l 17 – 24 l 25 – 33 l
Najazdené 5-50 tisíc kilometrov 1/2 dávky 1 dávka 2 dávky 3 dávky
Najazdené 50-300 tisíc kilometrov 1 dávka 2 dávky 3 dávky 4 dávky
Najazdené nad 300 tisíc kilometrov 2 dávky 3 dávky 4 dávky 5 dávok


Čo hovoria iní …

BMW 525
Odporúčam. Testoval som dôkladne 2500 prejdených kilometrov v súlade s pokynmi. Spaľovanie oleja v motore sa nezmenilo, namiesto toho došlo k výraznému zníženiu spotreby paliva z 12,5 l na 9,5 l – automobil BMW 525 24V.

BMW 325 TDS
Toto už je 3 ceramizer, považujem ho za ZÁZRAK. Neviem či motor beží tichšie, ale pri mojej jazde mi auto olej prakticky nežerie a predtým podľa mňa žralo veľmi veľa – BMW 325 TDS. Odporúčam každému, mal by byť dodávaný do oleja.

Fiat Cinquecento 0,9i (r.1996)
V mojom cinquecente som mal problém so stratou výkonu spôsobeným pravdepodobne cez ľahko zadretý motor.
Zlyhanie ventilátora chladiča spôsobilo, že som použil kvapalné chladivo, čo sa negatívne prejavilo taktiež na spaľovacej komore.Vážne som premýšľal o generálnej oprave, ale prehliadajúc internetové fóra som natrafil na opis účinku Ceramizer do motora. Na začiatku som bol skeptický-(„ako použitie prísady môže nahradiť opravu“?).Prečítal som na internete veľa názorov o ceramizeroch a rozhodol som sa to skúsiť (nakoniec cena opravy je niekoľkonásobne vyššia ako ceramizer).
Názory iných užívateľov obsiahnutých na internete mi pomohli s prijatím tohto rozhodnutia, rozhodol som sa dokumentovať svoje skúsenosti po použití ceramizera.Pred použitím bol nameraný tlak v jednotlivých valcoch nasledovný:
I – 7 bar, II – 9,5 bar, III – 7,7 bar, IV – 8,8 bar. Ceramizer bol použitý hneď po nameraní, 19.apríla 2008 pri najazdení 123627km. Jazda so zníženou rýchlosťou bola bez problémov, jazdím väčšinou na krátke vzdialenosti v meste, takže prekonanie 200km pomalou rýchlosťou nebolo zvlášť zaťažujúce.Prvotné pozorovania sa týkali tichšej a viac vyrovnanej práce motora, automobil sa šoféroval príjemnejšie ako predtým. Na začiatku som nezbadal zlepšenie výkonu, ale to asi práve preto, že sa postupne zvyšoval účinok Ceramizera.Keď som sa rozhodol skontrolovať maximálnu rýchlosť na mnou prejdenej trase bol som veľmi milo zaskočený. Automobil predtým ledva prekročil na tachometri 120km/h.
Po asi 1000km po použití ceramizera som mohol ísť okolo 135km/h. Rozdiel len 15km/h, ale veľmi citeľné pri tak malom aute.Konečný test za pomoci merania kompresného tlaku som vykonal 22.mája 2008, pri ukazovaní tachometra 125349km, čiže 1722km po použití ceramizera.
Výsledky merania potvrdili to, čo som predtým sám mohol počuť – ceramizer účinkuje!!!

Tlak v jednotlivých valcoch vyzeral nasledovne: I – 10 bar, II – 10,5 bar, III – 10 bar, IV – 9,8 bar. Tlak v každom valci narástol najmenej o 1 bar (10%!) a vyrovnal sa, čo, ako som predtým napísal bolo citeľné v lepšej práci motora a výkonu.

Dodatočná výhoda, ktorú som si všimol po použití ceramizera bolo zníženie spotreby paliva. Auto priemerne páli 0,5 litra benzínu menej na 100km, čo pri mojej jazde znamená, že cena nákupu už len pre úspory na benzíne sa vráti po 5tis.km, teda po 3 mesiacoch.
Nerátam samozrejme to, že som nemusel minúť veľa peňazí na drahú opravu.

Záverom vyzývam všetkých, ktorí majú podobný problém so svojím autom k použitiu ceramizera, určite nebudú ľutovať. Môžu iba získať!!!
Lukáš

Opel Astra – F
Značka a typ auta: Opel Astra-F
Rok výroby: 1999
Objem motora: 1,6 16V
Dobrý deň!
Ceramizer do motora som použil po najazdení 118795km.
Opätovne po najazdení 120141 km. Motor Opla Ecotec 1,6 16V v prípade štartu zimného motora nalievam palivo do výfukovej rúry pred katalyzátorom, aby bol čo najskôr ohriaty. Pri malých prejazdoch sa spotreba nedá znížiť.

Aplikujem taktiež magnetyzery a pri najazdení 69000km priemerná spotreba vychádzala 7,2l/100km.

Pri priemernej spotrebe paliva na 7,43l/100km a najazdení 118795 km som aplikoval ceramizer do motora a prevodovky. Lokálne pri prejazdoch od 405km do 853km spotreba vyšla 6,8l/100km. Obecne, už ako dôchodca jazdy sú krátke a priemerná spotreba z prejazdu 133382 km. Spotreba sa znížila do 7,31-7,42l/100km (leto-zima). Myslím, že zapnuté svetlá tiež trochu zvyšujú spotrebu.

Rad by som informoval, že prevádzam dokumentáciu a napr. do tohto času som spotreboval okolo 8452,35l benzínu. Ťažko mi špecifikovať či motor pracuje tichšie, v každom prípade som za, a myslím, že vzrástol tlak, v motore nie je príliš veľa karbonu a chýbajúci karbón je podmienkou plného účinku ceramizera.

S pozdravom Andrej Poplavský

Fiat Tipo
Zdravím, nemám žiadne oficiálne dokumenty, ale po kúpe Vašich prísad som sa rozhodol urobiť merania a poznámky, ktoré by umožnili oceniť vhodnosť výrobku do iných automobilov členov mojej rodiny.
Samozrejme, že reklamovať sa dá všetko, ale reklamám verí málokto, radšej sa dozvedajú od niekoho dôveryhodného, kto to osobne vyskúšal.Jedným z vozidiel, ktoré vlastním je Fiat TIPO 2.0 16V. Od začiatku ako som ho priniesol z Nemecka s ním boli problémy.
Po prvé, zvuk motora bol akýsi “kovový“.
Po druhé, po prejdení 50 km sa prehrial na 120 stupňov a nepomohlo ani zapnutie ventilátora – bolo potrebné zastaviť a čakať až vychladne.
Po tretie, na nízkych otáčkach (menej ako 2000) svietila kontrolka tlaku oleja.Kúpil som ceramizer a pred vliatím do motora som zmeral tlaky vo valcoch (urobil to autoopravár). Boli 16, 16, 16, 13.
Ako je vidieť, jeden valec bol mimo od ostatných i keď nie akurát to ma najviac znepokojovalo. Najazdil som asi 1500 km a zistil som tieto zmeny.Teplota motora neprekročila 85 stupňov (a o to mi išlo), kontrolka oleja svieti pod 1500 ot/min (možno, že neskôr bude ešte lepšie), motor pracuje tichšie a má miernejší zvuk. Znížila sa spotreba nafty o asi 1 liter na 100 km (ale to je veľký palivo žrút – má 150 koní).Bol som u toho istého autoopravára a po meraní sme zistili, že vo všetkých valcoch sú tlaky 16 atmosfér. Odrazu pred vliatím ceramizera ako aj druhé meranie bolo robené niekoľkokrát – aby sme vylúčili chyby. Okom je vidieť, že to účinkuje.Zanedlho kúpim ešte zostavu do druhého auta (z hľadiska bezpečnosti, pretože má veľké úniky oleja). Môj otec a brat sa tiež rozhodli pre túto kúpu.
Pozdravujem, Marián Svatkovský

Opel Astra
Odporúčam tovar, mimo to, že moc neverím takým vynálezom sa prejavil senzačne. Opel Astra r.92, najazdené 300 tis.km. Stroj je k nepoznaniu: rýchly, výkonný a prestal žrať olej. Ďakujem. Pri zmene vozidla tiež použijem tento produkt.

VW Golf VR6
Pred kúpením ceramizera som si nebol istý opismi vlastností tejto prísady, keď množstvo ma prehovorilo na jeho výhody.
Ostal som milo zaskočený, po prejdení asi 2000 km motor stíchol, práca sa vyrovnala a spotreba paliva sa znížila z 12 na 10,5-11l na 100 km.Prísady som testoval pri prejdení môjho motora 130000-140000 km pri výmene nového oleja v automobile VW Golf VR6.
Pozdravujem, Martin

Daewoo Nubira
Som užívateľom automobilu značky “NUBIRA“, rok výroby 1999, najazdené 120.000 km. Vozidlo má benzínový a plynový pohon.

Všimol som si zvýšenú spotrebu oleja a paliva ako aj pri vysokých otáčkach zvuky motora, ktoré automechanik kvalifikoval ako opotrebovanie ojničných ložísk.

Po aplikácii ceramizera nasledovalo upokojenie práce motora – išiel som k mechanikovi a ten po prezretí povedal, že môžem ešte spokojne urobiť 60 tis. km.
Mechanik nevedel o predchádzajúcich problémoch, takže výsledok je taký, že ceramizer obnovil pravidelnú prácu motora.

Nastalo tiež zníženie spotreby oleja a to viditeľne. Spotreba plynu je na rovnakej úrovni a je ťažké ju posúdiť v prípade neexistencie reálnej miery istoty pre distribútorov.
Ja som veľmi spokojný s aplikáciou ceramizera a dosiahnutej nápravy v práci motora.
V. Betlej


objednat-ceramizer, kupit-ceramizer, kde-kupit-ceramizer, ako-objednat-ceramizer

Ceramizer je navrhnutý tak, aby jeho aplikácia bola rýchla a jednoduchá pre všetkých. Nemusíte byť technicky zdatný, nepotrebujete ani žiadne špeciálne nástroje. Zvládnete to úplne sami.

Aplikáciu môžete urobiť v garáži, pred domom, na ulici alebo po pár kilometroch jazdy niekde pri ceste. Stačí, keď motor zahrejete na prevádzkovú teplotu. Otvoríte veko nalievania oleja. Do otvoru vložíte dávkovač, ktorý držíte medzi ukazovákom a prostredníkom.

Potrebnú dávku veľmi jednoducho a ľahko vstreknete do otvoru nalievania oleja zatlačením palca do piestu dávkovača. Je to ako bežná striekačka.
Dávajte pozor, aby dávka skončila tam, kde má. Nie mimo – niekde v okolí nalievacieho otvoru. Potom jednorázovo prejdete 30 kilometrov, aby sa molekuly ceramizera rozptýlili.

Pre aký motor je vhodná ochrana a obnova ceramizerom?
– ak máte staršie vozidlo s opotrebovaným(vybehaným) motorom
– ak má motor zvýšenú spotrebu oleja a paliva
– ak motor má nízky a nepravidelný výkon
– ak motor zle štartuje, keď je studený (po dlhšom státí)
– ak motor zle štartuje pri veľmi nízkych teplotách
– ak má motor nerovnomerné otáčky, šklbe, trhá, je neprimerane hlučný
– ak nie ste ochotný platiť časté opravy a nákup náhradných dielov
– ak vám záleží, aby motor vydržal bez zbytočných a častých porúch ďalšie desaťtisíce kilometrov
– ak vám záleží na predĺžení životnosti motora vášho automobilu

Pre aký motor nie je vhodná obnova a ochrana ceramizerom?
– ak si myslíte, že ceramizer motoru nepomôže
– ak motor je 2 taktný
– ak očakávate, že ceramizer opraví trvalo poškodené časti motora
– ak si myslíte, že po obnove ceramizerom sa motor nikdy nepokazí

Bonusy pre vás ZDARMA
bonus-k-objednavke-zdarma-pri-objednani ZDARMA získate príručku „Príprava automobilu na zimnú sezónu“ v hodnote 10 eur
bonus-k-objednavke-zdarma-pri-objednani ZDARMA získate príručku “Ako pripraviť auto po zime” v hodnote 10 eur

Pokiaľ ešte váhate, urobte ďalší a rozhodný krok. Ak chcete, aby motor Vášho vozidla bol vždy spoľahlivý a nesklamal Vás v najnevhodnejšej chvíli, urobte niečo, čo ste nikdy neurobili.  Rozhodnite sa pre zmenu.

Hodnota Ceramizera ďaleko prevyšuje prínos, ktorý môžete získať, pokiaľ aplikujete to, čo prevratná technológia ceramizácie ponúka.

Investícia do ceramizera je zlomok ceny, ktorú ušetríte, ak sa rozhodnete využiť princíp technológie ceramizácie. Nič neriskujete.
Kliknite na objednať.

Je to vaša šanca ako predĺžiť životnosť motora, znížiť opotrebenie dielov a využívať automobil bez zbytočných porúch a častých nákladov.
Kliknite na objednať,  vyplňte údaje a ochráňte motor vášho kolesového miláčika.

objednat-ceramizer, kupit-ceramizer, kde-kupit-ceramizer, ako-objednat-ceramizer

Získate špičkový produkt s využitím prevratného procesu technológie ceramizácie. Vytvorenie veľmi tvrdej, pevnej, odolnej a ťažko stierateľnej kovo-keramickej vrstvy.

Cena za tento produkt by vzhľadom na množstvo ušetrených peňazí za opravy motora mohla byť mnohonásobne vyššia ako je teraz. Ak by cena bola aj 300 eur stále by bola nižšia ako sú ceny jednotlivých opráv motora a stratený čas, keď je vozidlo v autoservise. Hodina akejkoľvek práce v autoservise stojí minimálne 15 eur.
Prísady do oleja ceramizer nestoja 300 eur ako je cena za jednu priemernú opravu motora. Prísady nestoja ani polovicu priemernej opravy (150 eur). Cena za ceramizer do motora je iba 23 eur. Aj keď jeho hodnota je oveľa vyššia.

Prísada CERAMIZER do motorového oleja CS 1 dávka stojí 23 eur.
Dodanie je po celom Slovensku zdarma.

Záruka na účinnosť a životnosť vytvorenej kovo-keramickej vrstvy v prípade ceramizera do motora je najmenej 70 000 kilometrov najazdenia vozidla alebo 6000 motohodín.

ceramizer bezpecny produkt Ako predĺžiť životnosť až 5 násobneCeramizer je bezpečný produkt.
Spĺňa normy Európskej únie 91/155/EEC.
Neupcháva olejové filtre ani olejové kanáliky.
Neobsahuje teflon ani molybdén.

Poistenie ceramizer 2012 2013 184x300 Ako predĺžiť životnosť až 5 násobneVzhľadom na stále rastúci počet používateľov a čoraz širšie spektrum aplikácii Ceramizera automobilových aj priemyselných klientov ostali produkty zo skupiny Ceramizer-ov poistené v – Warta SA – pobočka nemeckej finančnej skupiny Talanx AG.

Prípadné škody, ktoré by boli spôsobené po aplikácii ceramizera sú poistené až do výšky 500.000 eur.

V celej histórii ceramizera sme do dnešného dňa neobdržali žiadne oznámenia o škodách, ktoré by boli spôsobené použitím ceramizera.

Každý deň pribúdajú ďalší spokojní užívatelia ceramizera. Svedčí o tom jeho vysoká popularita, vysoká účinnosť a vysoká spoľahlivosť.

Prví užívatelia začali výhody ceramizera pre svoje autá využívať už v roku 1996. Teraz výhody ceramizerov využívajú milióny spokojných vlastníkov automobilov v ďalších 25-ich štátoch sveta.

great britain m Ako predĺžiť životnosť až 5 násobne Australia m Ako predĺžiť životnosť až 5 násobne belgium flag m Ako predĺžiť životnosť až 5 násobne bolivia flag m Ako predĺžiť životnosť až 5 násobne cyprus flag m Ako predĺžiť životnosť až 5 násobne
Anglicko Austrália Belgicko Bolívia Cyprus
czech republic m Ako predĺžiť životnosť až 5 násobne china m Ako predĺžiť životnosť až 5 násobne estonia flag m Ako predĺžiť životnosť až 5 násobne france flag m Ako predĺžiť životnosť až 5 násobne india m Ako predĺžiť životnosť až 5 násobne
Česko Čína Estónsko Francúzsko India
indonesia m Ako predĺžiť životnosť až 5 násobne canada m Ako predĺžiť životnosť až 5 násobne korea m Ako predĺžiť životnosť až 5 násobne lithuania flag m Ako predĺžiť životnosť až 5 násobne latvia flag m Ako predĺžiť životnosť až 5 násobne
Indonézia Kanada Kórea Litva Lotyšsko
malaysia m Ako predĺžiť životnosť až 5 násobne polsko Ako predĺžiť životnosť až 5 násobne romania flag m Ako predĺžiť životnosť až 5 násobne singapore m Ako predĺžiť životnosť až 5 násobne slovenia m Ako predĺžiť životnosť až 5 násobne
Malajzia Poľsko Rumunsko Singapur Slovinsko
espana flag m Ako predĺžiť životnosť až 5 násobne switzerland flag m Ako predĺžiť životnosť až 5 násobne thailand m Ako predĺžiť životnosť až 5 násobne usa flag m Ako predĺžiť životnosť až 5 násobne vietnam m Ako predĺžiť životnosť až 5 násobne
Španielsko Švajčiarsko Thajsko USA Vietnam

Tak ako?

Chcete bezporuchovo jazdiť a nenechať len tak zničiť motor vášho vozidla?
Nadišiel čas, aby motor “šľapal” bez porúch a drahých opráv ďalšie desať tisíce kilometrov?
Je teraz správny čas na zvýšenie výkonu motora, zníženie spotreby oleja a paliva vo vašom automobile?
Chcete maximálne využiť prácu a účinnosť, ktorú funkčný a bezporuchový motor ponúka?

ZOPAKUJME SI TO NAJDôLEŽITEJŠIE

  • Ochrana a obnova motora podlieha vytvoreniu veľmi tvrdej, odolnej a trvácnej kovo-keramickej vrstvy.
  • Táto vrstva chráni a obnovuje pôvodné veľkosti tvarov komponentov opotrebených trením.
  • Proces ceramizácie (tvorenia kovo-keramickej vrstvy) trvá okolo 1500 kilometrov počas bežnej prevádzky motora, bez nutnosti jeho demontáže.
  • Prísada ceramizer sa aplikuje do oleja jednoduchým vstreknutím z dávkovača.
  • Ceramizer zvyšuje a vyrovnáva kompresné tlaky motora na nominálne hodnoty. Tým sa zvýši výkon motora a zníži spotreba oleja a paliva.
  • Motor dosahuje rovnomernú prácu, menšie opotrebenie, vyššiu odolnosť a tým dlhšiu životnosť.
  • Funkčný a správny motor ponúka vyššiu účinnosť a umožnňuje lepšie využitie.
  • Ceramizer je bezpečný produkt. Spĺňa normy Európskej Únie 91/155/EEC.
  • Životnosť vytvorenej kovo-keramickej vrtsvy je  zaručená minimálne na 70 tisíc kilometrov prejazdu vozidla.

 OBJEDNAJTE si Ceramizer na ochranu a obnovu spaľovacieho motora ešte dnes!

ochrana-obnova-motora-balenie

OBJEDNAŤ  Ceramizer na ochranu a obnovu spaľovacieho motora