BMW 316i, 318is, E30, 325TDS, 525, 525TDS, 528i, 530D, 740 | Ceramizer.sk

BMW skúsenosti ceramizer

BMW 316i (r.1991) klepú ventily
výsledok – zánik klepania a hluku ventilov, zníženie spotreby oleja, vyronanie kompresných tlakov

Ahoj, ceramizer som aplikoval v 2-och typoch motorov, Opel Astra 93r. 1.7D ako aj BMW 316i 91r.

V obidvoch prípadoch po určitej dobe od aplikácie bolo badať rovnomernú prácu motora ako aj zánik klepotu a šumov-hluku (ventily).
Kontroloval som ho v servise a v obidvoch prípadoch: tlaky sa vyrovnali do nominálnych hodnôt, spotreba oleja sa znížila v prvom prípade 1.7D dosť výrazne (na 1000km som dolial 100 ml, pred použitím na tej istej trase som musel doliať takmer 400 ml).

Som veľmi spokojný s ceramizerom a každému vodičovi, ktorý má problémy so starším motorom 100% odporúčam. Určite to nie sú zbytočne vyhodené peniaze.
S pozdravom Kamil Pilka

BMW E30 kombi (r.1993) opotrebené ložiská prevodovky, vyskakuje 2-hý prevodový stupeň
výsledok – zánik hučania v prevodovke, plynulejšie radenie rýchlostí

Tu je môj názor na tému ceramizerov: Mám vozidlo BMW E30 kombi z konca r.1993 s najazdenými kilometrami 220 tis. km.

Po aplikácii ceramizera (na jeseň roku 2005) do prevodovky už po prejdení niekoľko sto kilometrov som spozoroval zmeny v práci prevodovky k lepšiemu.
Menovite, zaniklo hučanie vychádzajúce z opotrebenia ložísk, prevodovka pracuje podstatne tichšie, rýchlosti sa radia plynulejšie.
Najlepšie je to, že po tisíc kilometroch mi prestala vyskakovať druhá prevodová rýchlosť, čo sa pred aplikáciou ceramizera nepodarilo často!
Plánoval som výmenu prevodovky, ale po aplikácii ceramizera sa ukázalo, že to nie je potrebné!!! Zachránil som týmto spôsobom veľa peňazí.

Po určitej dobe som sa rozhodol aplikovať ceramizer v motore (jar 2006).
Tu sú účinky:
– motor ľahšie štartuje
– práca motora je na voľnobehu plynulejšia
– lepšie reaguje na otáčky
– nárast výkonu

Jedným slovom, aplikácia ceramizerov v prevodovke ako aj v motore priniesla veľa výhod. Odporúčam každému kto dbá o svoj automobil. To je všetko na tému účinkov po aplikácii ceramizerov v mojom automobile.
Michal Cenker

BMW 525

výsledok – výrazné zníženie spotreby paliva
Odporúčam. Testoval som dôkladne 2500 prejdených kilometrov v súlade s pokynmi. Spaľovanie oleja v motore sa nezmenilo, namiesto toho došlo k výraznému zníženiu spotreby paliva z 12,5 l na 9,5 l – automobil BMW 525 24V.

BMW 528i (r.1996) žerie olej, dymí motor
výsledok – lepší výkon motora, nižšia spotreba oleja, zníženie dymenia motora, zníženie spotreby paliva
Dobrý deň, kúpil som dve dávky ceramizera do motora bmw 528i r.96 (benzín). Najazdené okolo 150 tis, toľko bolo na tachometri, ale myslím, že prakticky určite viacej.

Kompresia na valcoch bola 12-13 bar, po prejdení prvých 200 km sa nápadne zlepšil výkon auta, zvlášť pri nízkych otáčkach. Motor taktiež začal pracovať “luxusne“ a rozhodne sa znížila chuť na olej.
Po prejdení okolo 600 km som spozoroval, že počas predbiehania sa za mnou neťahá azúrový oblak z výfuku a je to druhý z faktorov, ktorý ma pozitívne zaskočil.

K spotrebe benzínu, podarilo sa mi ustáliť nový rekord v úspore, idúc v kolóne automobilov sa mi podarilo znížiť priemernú spotrebu benzínu na hranicu 6,2 l/100km!!! Údaje boli odčítané z palubného počítača a meranie bolo prevedené na úseku okolo 30 kilometrov.
Možno, že niektorí tomu neuveria ak zoberú do úvahy, že auto má motor blízko 200 koní s obsahom 2,8 L, ale fakt je to tak.
Ešte dodám, že pred aplikáciou ceramizera sa mi nikdy nepodarilo dosiahnuť výsledok nižší ako 7 l/100km.

Potešený účinkom výrobku som ho kúpil do druhého auta s najazdenými 280 tis. a tam tiež môžem povedať o výraznom zlepšení komfortu práce motora. Viac podrobností nepoznám, keďže s ním nejazdím každý deň.
Pozdravujem, Martin Poplonský

BMW 525 TDS poškodený regulačný ventil, píska diferenciál
výsledok – stíšenie diferenciálu, náprava posilňovača riadenia, oprava regulačného ventilu

Naposledy som aplikoval ceramizer do motora ako aj všetkých prevodov v automobile BMW 525 TDS. V motore mi “klikal“ regulačný ventil – bolesť prestala po prejdení okolo 300 km!
Diferenciál – po pustení pedálu “plynu“ jemne jačal (nebola to tragédia) – po 500 km stíchol !
Prevodovka – nemal som s ňou problémy, ale po aplikácii ceramizera (500 – 700 km) sa ľahšie radia prevodové rýchlosti (mám nádej, že zvyšok tiež chodí ľahšie)
Posilňovač riadenia – výrazná náprava, keď ide o plynulosť práce posilňovača po asi 1000 km (kedysi som počul “kroky“)

Neopisoval by som to ako “zázračné uzdravenie“. Pokrok sa týka taktiež chémie. Mimo to, striktne som dodržiaval inštrukcie.
Nemeral som tlaky vo valcoch, aj keď v dieseli je to výzva.
Zvyšky z dávkovačov vždy vstreknem do ložísk v mojej lenivej práčke “luna“, ktoré systematicky “sadajú“. Keď poúčinkuje kúpim ďalšiu dávku 😛
Blahoželám výrobcovi!
Pozdravujem Peter.
Názor poslaný dňa 26.2.2009

BMW 740

výsledok – ľahšia práca hydraulickej sústavy posilovača riadenia, výrazné zníženie spotreby oleja

Ceramizer som aplikoval v BMW 740 s najazdenými 270 tis. km v motore, v prevodovke a v máji tohto roku v posilňovači riadenia v množstve odporúčanom od výrobcu Ceramizerov.

Pred aplikáciou neboli vykonané žiadne merania. Po prejdení okolo 1500 km a do dnešného dňa (286 tis. km) potvrdzujem:
– stíšenie motora a jeho rovnomernejšiu prácu, výrazne sa tiež znížila spotreba oleja, avšak neboli žiadne badateľné zmeny v spotrebe paliva
– v práci prevodovky som nespozoroval bohužiaľ žiadne rozdiely (vôľa bez najmenších zmien)
– výrazne ľahšia práca sústavy posilňovača, avšak badateľná vôľa v prevodoch riadenia (je bohužiaľ v jej hydraulickej časti) sa nezmenšila ani trochu

Z toho vyplýva, že výrobok účinkuje, ale jeho účinnosť je podobná ako u iných dnes alebo v budúcnosti známych výrobkov – neškodí a celkovo zlepšuje samopočutie:-) (niektoré z nich, ako Xeramic, Liqui Moly, teflónový Swedol, Militec = Motor Life som mal možnosť testovať)
Ťažko mi je rozprávať na tému životnosti komponentov, v ktorých bol výrobok aplikovaný.
S úctou Alojz Šimanský

BMW 325 TDS motor žerie veľa oleja
výsledok výrazné zníženie spotreby oleja
Toto už je 3 ceramizer, považujem ho za ZÁZRAK. Neviem či motor beží tichšie, ale pri mojej jazde mi auto olej prakticky nežerie a predtým podľa mňa žralo veľmi veľa – BMW 325 TDS.
Odporúčam každému, malo by byť dodávané do oleja.

BMW škrípe diferenciál
výsledok – stíšenie pískania diferenciálu
Rýchly kontakt. BLESKOVÁ!!!!!!!!!! Zásielka. Výrobok ZÁZRAČNÝ !!!!!!!!!! V BMW pred aplikáciou diferenciál škrípal, že nebolo počuť rádio. Teraz je tichý, že je to až hlúpe. Toto skutočne robí.
Odporúčam, wmarek65

BMW 318IS
výsledok – lepšia a rovnomernejšia práca motora, lepšia reakcia na plyn, lepšie zrýchlenie
Značka a typ auta: BMW 318IS
Rok výroby: 93
Obsah motora: 1800

KÚPIL SOM CERAMIZER DO MOTORA. MOJA BETKA 318IS JAZDILA UŽ PO 200KM OVEĽA LEPŠIE A ROVNOMERNEJŠIE CHODÍ. NA PLYN REAGUJE PODSTATNE LEPŠIE, LEPŠIE ZRÝCHĽUJE.
PRE MŇA JE DOSŤ VÝRAZNE POČUŤ ROZDIEL, ALE TO ZÁLEŽÍ OD STAVU MOTORA…..

NEVERIL SOM TAKÝM ROZPRÁVKAM, ALE TERAZ ODPORÚČAM KAŽDÉMU, PRETOŽE NAOZAJ OPLATÍ SA KÚPIŤ….. AUTO MÁ NAJAZDENÉ 220 000,TAKŽE NIE MÁLO… ALE VEĽKÉ POZITÍVUM NAOZAJ ZASLÚŽENE….
POZDRAVUJEM…Rado…
Názor poslaný dňa 04.03.2009

BMW 530D problém so vstrekovačom
výsledok – oprava vstrekovača = žiadna výmena vstrekovača, zvýšenie výkonu a krútiaceho momentu, zníženie spotreby paliva
14.10.2008, Andrej Hoffman

V automobile BMW 530D som sa rozhodol aplikovať Ceramizer – bol aplikovaný do nafty. V motore bol problém jedného vstrekovača, ktorého výmena by stála okolo 500€.
Po naplnení polovice nádrže naftou a Ceramizerom (zušlachťovač do paliva), všetky nepravidelnosti práce vstrekovača zanikli.

Pred aplikáciou Ceramizera do motorového oleja, automobil najazdený 270tis.km bol kontrolovaný a meraný výkon a krútiaci moment atď.
Po aplikácii Ceramizera a najazdení 4tis.km (presne 3782km) bol automobil opäť kontrolovaný. Potvrdený bol nárast výkonu a krútiaceho momentu.
Ja osobne potvrdzujem zníženie spotreby nafty okolo 1litra na 100km a tichšiu prácu motora, väčšiu flexibilitu.

Komentár k výsledkom z kontroly:
Po aplikácii 2 ks Ceramizerov do motora a po prejdení 3782km – motor získal nasledujúce výsledky:
1. Zvýšenie výkonu maximálne o 4,66%, teda o 7,7KM(5,7kW).
2. Zvýšenie maximálneho krútiaceho momentu o 3,2%, teda o 13Nm.
3. Zväčšenie flexibility a dynamiky motora – vychádza to z presunutia charakteristiky momentu vľavo (pri menších otáčkach väčší krútiaci moment).

Zvýšenie výkonu a krútiaceho momentu bolo získané v rozmedzí meraných otáčok motora a pri 2800 otáčkach/min získaný najväčší výkon – 9KS a najväčší nárast krútiaceho momentu – 24Nm.
Výsledky kontroly úplne potvrdzujú stanoviská majiteľa vozidla a svedčia o pravdivosti Ceramizerov.