Ako predĺžiť životnosť zariadení až 5 násobne

Ako znížiť riziko poruchy a poškodenia motora, prevodovky a palivovej sústavy?

Ako zvýšiť výkon motora, znížiť spotrebu oleja a paliva?

Len veľmi málo vodičov sa o svoje autíčko stará tak ako má. Len veľmi málo vozidiel od svojich majiteľov dostáva takú starostlivosť akú potrebujú.
Auto nás dokáže zradiť a pokaziť sa v tej najnevhodnejšej chvíli. Niekedy sú to malé chyby, ktoré sa dajú odstrániť aj na mieste. Ak si vieme poradiť sami, je to ten lepší prípad.
V prípade väčšej poruchy si na mieste nepomôžeme. Vozidlo je potrebné odtiahnuť a opraviť v autoservise.

Menším chybám a väčším poruchám je lepšie sa v budúcnosti vyhnúť. Snažiť sa správnym prístupom vozidlo a komponenty pracujúcich zariadení chrániť pred poruchami.
Prevencia je to najužitočnejšie a najvhodnejšie čo môžete pre svoj automobil urobiť.

Prečo preventívne dbať o svoje vozidlo?
– ochrana
– obnova
– spoľahlivosť
– účinnosť
– úspora

Výhody prevencie
– zvýšenie výkonu motora
– zníženie spotreby oleja a paliva
– zníženie hučania v prevodovke
– ľahšie radenie prevodových stupňov
– rovnomerná a pravidelná práca zariadení
– dokonalejšie spaľovanie paliva nižšej kvality

Čo sa bude diať?
Ochránite pracujúce komponenty vozidla pred opotrebením. Čiastočne opotrebeným dielom vrátite pôvodné tvary.

Skúsenosť  užívateľa
Použil som v dvoch automobiloch – Audi 100 TD diesel z roku 1989, najazdené okolo 220 000 kilometrov, toľko je na tachometri. Druhý automobil bol benzín s LPG karburátor Peugeot 309 z roku 1988, najazdené 198 000 kilometrov.

V obidvoch automobiloch došlo k podstatnému stlmeniu práce motorov. Upravila sa plynulosť a flexibilita práce motorov a dokonca sa znížila spotreba oleja.
Spotreba paliva sa takisto mierne zlepšila, tzn., že došlo k miernemu zníženiu paliva a LPG. I keď v prípade LPG sa spotreba znížila viac, pretože pred použitím ceramizera bola spotreba asi 8,5-9,5 LPG a po použití sa spotreba znížila do 7,5-8 litrov!!!

Správanie automobilov po dodaní: významne, už po prejdení asi 500 kilometrov pracovali motory viac tichšie a upravilo sa zrýchlenie. Nič iné som nepoužil.

K prevodovke – aplikoval som v Peugeot-e 309, pretože tam boli ťažkosti: hocikedy počas radenia 3 prevodového stupňa prevodovka pracovala akoby bola preťažená.
Mimo to, že tam bol nový olej – po použití a dodržaní odporúčaní sa rýchlosti začali radiť jemnejšie a ľahšie už po prejdení okolo 350 kilometrov.

Môžem povedať, že som viac než spokojný z účinku. Sú, aj keď som neveril, že vôbec niečo pomôže, skutočne účinné!!! Pomohlo v prípade prevodovky aj motora!!

Ťažko mi je teraz hodnotiť palivovú sústavu, pretože mohlo to mať vplyv spolu s dodaním do oleja v motore a preto sa nemôžem vyjadriť.
Bohužiaľ nemám zoskenované merania kompresných tlakov (nemal som prístup k zariadeniu). Pozorovania som robil po prvý raz v máji 2002 na aute Audi 100 a na Peugeot-e v mesiaci február 2006.

S pozdravom
Andrej Višňovský

objednat-ceramizer, kupit-ceramizer, kde-kupit-ceramizer, ako-objednat-ceramizer

Ochrana a obnova kovových povrchov môže priniesť niekoľkonásobne viac ako si viete predstaviť. Najviac z toho samozrejme vyťaží vaše vozidlo. Z dobrej kondície vozidla následne vyťažíte VY.

Čo môžem očakávať?
Nepravidelná a nerovnomerná práca motora upadne do zabudnutia. Spotreba mazacích prostriedkov sa zníži na prijateľné hodnoty. V prevodovke a diferenciáli nebudete počuť to odporné pískanie a hučanie. Prevodové stupne budete radiť ľahko a plynulo. Zabránite najhoršiemu aj v prípade, keď omylom natankujete naftu namiesto benzínu a naopak.

objednat-ceramizer, kupit-ceramizer, kde-kupit-ceramizer, ako-objednat-ceramizer

Inovatívny spôsob zabezpečenia skupín a zostáv komponentov automobilu.

Na kovových povrchoch vytvára tvrdú a klzkú ochrannú kovo-keramickú vrstvu. Vplývajú na zníženie trenia v pracujúcich zariadeniach.

Tento spôsob je pre vodičov, ktorí chcú zvýšiť účinnosť motora, zlepšiť prácu prevodov a palivovej sústavy vo svojom vozidle. Umožňuje:

Pravidelnú a rovnomernú prácu motora, prevodovky a palivovej sústavy. Zvýšenie odolnosti a predĺženie životnosti pracujúcich zariadení. Zníženie trenia v pracujúcich zariadeniach a ich ochranu pred opotrebením. Nápravu a obnovu pôvodných tvarov čiastočne opotrebených kovových komponentov. Predĺženie intervalov výmeny mazacích materiálov. Zníženie spotreby mazacích materiálov a paliva o 3-15%.

Tento spôsob vytvára kovo-keramickú vrstvu za plnej prevádzky v akomkoľvek zariadení. Nie je nutné žiadne rozobratie zariadenia.

objednat-ceramizer, kupit-ceramizer, kde-kupit-ceramizer, ako-objednat-ceramizer

Používaním sa dá dosiahnuť
Zvýšenie a vyrovnanie kompresných tlakov motora, jeho kompresia. Následne dochádza k zvýšeniu výkonu motora. Zníženie trasenia motora, čím dôjde k jeho tichšej práci. Zníženie spotreby motorového oleja a paliva. Zníženie dymenia motora.

Zníženie hučania a pískania v prevodovke a diferenciáli, ich tichšia práca. Ľahšie a plynulejšie radenie rýchlostných stupňov.

Zníženie škodlivých emisií vo výfukových plynoch. Dôkladné spaľovanie paliva nízkej kvality. Čistejšiu palivovú sústavu. Prečistenie vstrekovacieho čarpadla a vstrekovacích trysiek. Uvoľnenie piestnych krúžkov v motore. Ľahší štart studeného motora.

Každoročne tisíce najazdených kilometrov zvyšujú opotrebenie a znižujú životnosť zariadení nášho vozidla. Vozidlo stráca očakávanú účinnosť, a spoľahlivosť.
Dochádza k častejším poruchám a čoraz nákladnejším opravám.

Ak chceme, aby vozidlo bolo aj naďalej spoľahlivé, je potrebné nájsť náhradné riešenie. Nenáročné, finančne a časovo úsporné a výhodné. Bez ďalších dlhodobo vznikajúcich nákladov.
Správne a pomerne rýchle nájdenie alternatívnej opravy nám môže priniesť očakávané úspory v našej peňaženke. Tie by sme museli vynaložiť pri opätovných poruchách a následných opravách poškodeného motora, prevodovky, palivovej sústavy a ich častí.

Je dôležité nájdeniu obetovať toľko času? Určite áno! Stratíme niekoľko dní, týždňov, možno aj mesiacov, ale výsledok je citeľný a tosjí za to. Len 5% úspory paliva a menej časté výmeny oleja stoja zato. K tomu nižšia spotreba mazacích materiálov, ľahší štart studeného motora a zníženie odporov suchého trenia, ktoré sú súčasť každého štartu motora.
Stojí za to spomenúť najmä predĺženie životnosti, vyššia účinnosť a spoľahlivosť zariadení, až 10 násobné zvýšenie odolnosti povrchov.

Dosah ceramizera
Vytvorením  kovo-keramickej vrstvy bude motor a prevodovka vášho vozidla správne fungovať. Bude chránená pred opotrebením účinkami trenia. Čiastočne opotrebené diely motora a prevodovky získajú pôvodné tvary a veľkosti.

Prísady do oleja a paliva Ceramizer
Použitie prísady Ceramizer spočíva na ochrane pred trením a obnove už opotrebených kovových plôch. Molekuly Ceramizera navracajú nominálne veľkosti a tvary spolupracujúcich povrchov, v ktorých dochádza k treniu.

Obnova sa uskutočňuje vytváraním veľmi tvrdej, odolnej a ťažko stierateľnej kovo-keramickej vrstvy. Deje sa tak na všetkých miestach trenia kovových plôch, počas bežnej prevádzky zariadenia. Nie je nutná jeho demontáž.

Spolu so zmenšením koeficientu trenia sa zväčšovanie vrstvy stabilizuje. Po dosiahnutí pôvodných tvarov sa zastavuje. V miestach, ktoré boli viac vydraté, vznikne hrubšia vrstva ako na menej opotrebovaných miestach.

ceramizacia kovo keramicka vrstva m kopie Kvalitné prísady do oleja za najlepšiu cenu

Molekuly ceramizera sú charakteristické vysokým stupňom spojenia s kovom. Čiastočky kovu prenášajú na opotrebené miesta, kde je zvýšená teplota v dôsledku trenia.

lokalna teplota v miestach trenia motora Ako ochrániť motor pred opotrebením?

V týchto miestach sa spojené čiastočky kovu a molekuly ceramizera rozptyľujú. Vytváraním kovo-keramickej vrstvy obnovujú povrch ideálnym spôsobom.

Spojenie molekúl ceramizera s kovovým povrchom vylepšuje kryštalickú štruktúru kovu. Vytvrdzuje sa a vypĺňa vrchná vrstva. Vznikne veľmi odolná, nerozbitná a klzká kovo-keramická ochranná vrstva. Tento proces sa nazýva ceramizácia.

Vytváranie kovo-keramickej vrstvy prebieha približne 1500 kilometrov najazdenia vozidla.  Ceramizer zušľachťovač paliva nespôsobuje tvorenie kovo-keramickej vrstvy. Chráni palivovú sústavu pred usadeninami, čistí vstrekovacie čerpadlo a vstrekovacie trysky, pomáha uvoľňovať piestne krúžky.
ceramizacia ceramizer vytvaranie keramickej vrstvy obnova Kvalitné prísady do oleja za najlepšiu cenu

Ceramizer využíva:

ceramizáciu kovových povrchov – podlieha vytvoreniu kovo-keramickej vrstvy na trecích plochách kovov počas normálnej prevádzky zariadení

tzv. magnetizáciu oleja – molekuly oleja presne priliehajú ku kovovým povrchom, zlepšujú mazanie a odvod tepla z ich povrchu

selektívny prenos – čiastočky kovu obsiahnuté v oleji sú prenášané do uzlov trenia, dopĺňajú kryštalickú štruktúru obnoveného povrchu

Kovo-keramická vrstva vzniká iba v miestach trenia kovu o kov. Je vylúčený vznik kovo-keramickej vrstvy v olejových kanáloch a olejových filtroch.

Ceramizer neobnovuje mechanické poškodenia motora a prevodovky (rozbité, prasknuté, odlomená celá časť). Tieto je nutné najskôr vymeniť.
Ceramizer neobsahuje teflon, olovo ani molybdén. Nie je to žiadny zahusťovač oleja ani “motodoktor”.

Balenie obsahuje:

ochrana-obnova-motora-balenie znizenie-hucania-prevodovky-balenie ochrana-palivovej-sustavy-balenie
jednu dávku ceramizer do motora s obsahom 4,4 gramov jednu dávku ceramizer do prevodov s obsahom 4,5 gramov jednu dávku ceramizer zušľachťovač do paliva s obsahom 3,3 gramov
Podrobný návod na použitie.

Dávkovanie do spaľovacieho motora:

Množstvo oleja v motore v litroch 2 – 8 l 9 – 16 l 17 – 24 l 25 – 33 l
Najazdené 5-50 tisíc kilometrov 1/2 dávky 1 dávka 2 dávky 3 dávky
Najazdené 50-300 tisíc kilometrov 1 dávka 2 dávky 3 dávky 4 dávky
Najazdené nad 300 tisíc kilometrov 2 dávky 3 dávky 4 dávky 5 dávok

Dávkovanie do prevodovky, diferenciálu a iných prevodov:

Množstvo oleja v prevodoch v litroch 1 – 2 l 2 – 5 l 5 – 8 l 8 – 11 l
Počet dávok 1 dávka 2 dávky 3 dávky 4 dávky

Dávkovanie do paliva:
Jedna dávka s obsahom 3,3 gramov na 30 až 50 litrov paliva.

Čo hovoria iní …
Rozhodol som sa pre kúpu. Popísané boli veľmi dobré účinky na motor. Nebudem skrývať to, že som s určitou mierou nedôvery vlieval „zázračný“ prípravok do motora môjho automobilu.

Mám Audi A6 2.8 V6, ktorý bol v podstate v dobrom stave: motor chodil bez problémov, neboli väčšie problémy so štartovaním ani pri nízkych teplotách, motor bol dosť tichý atď. Preto som uvažoval čo ešte môže byť lepšie. A predsa.

Cez asi 2000 kilometrov sa nič zvláštne nedialo. Napriek tomu po prejdení okolo 2 tisíc kilometrov som spozoroval, že motor začal ísť ľahšie. Toto sa udialo cez najväčšie mrazy.
Motor mimo veľmi nízkej vonkajšej teploty začal štartovať akoby nemal vôbec žiadne problémy. Predtým pri nižších mrazoch zapaľoval trochu ťažšie.
Všimol som si, že motoru akoby pod kapotou pribudlo zopár koní. Rozhodne živšie teraz reaguje na stlačený plynový pedál a určite je tichší.

Po prejdení okolo 3,5 – 4 tisíc kilometrov motor začal rovnomernejšie pracovať, tak, akoby sa sám nastavil. Skončilo sa neveľké “plytvanie“ otáčok, ktoré sa sem tam podarilo. Neviem čo presne sa stalo v motore, ale problém sa skončil a to je najvážnejšie.

Spomeniem ešte mierne zníženie spotreby. Predtým v meste auto malo spotrebu okolo 16,5 litra plynu, teraz zriedka presiahne 15 bez zmeny štýlu jazdy. Mimo mesta klesla spotreba o asi 10-12%.

Zhrniem. Je to veľmi dobrá investícia. Skutočný účinok a plná spokojnosť, hoci je potrebné sa vyzbrojiť trpezlivosťou a dôkladne sledovať vozidlo. Mne sa investícia vrátila už dávno – úspora paliva a plynu a som spokojný s použitím. Okrem toho najlepší dôvod je to, že som investoval už do niekoľkých kusov. A ešte jedno. Nie je to posledná investícia.

Pozorovanie vykonal Matej Gorkjevský – spokojný užívateľ

Honda Civic (r.1997)Do použitia som išiel ako asi každý, s menšou nedôverou. Avšak popis ako aj veľmi vyčerpávajúce materiály aké som prečítal ma vyzvali na testovanie ceramizerov.Vlastním dva automobily diametrálne líšiace sa od seba a síce: Citroen Xantia 1.8 16V Hatchback ako aj Honda Civic 1.5 16V sedan s podobnými kilometrami 120-140 000 kilometrov.
Nehľadal som prostriedok na zlepšenie kompresie vzhľadom na fakt, že obidva motory pri takých kilometroch sú vo veľmi dobrom stave. Aj keď Honda oveľa lepšie vypadá od francúzskeho konkurenta.Xantia z roku 1996 s kilometrami 143 000. Mala spotrebu priemerne 10,5 litra/100 kilometrov pri normálnej mestskej jazde. Honda z roku 1990 s kilometrami (poctivé) 122 000 kilometrov mala spotrebu v tých istých podmienkach 7,5 litra/100 kilometrov. Akoby nič divné pre osoby venujúce sa motorizácii.Japonec má pravidlovo menšiu spotreb. Ale mimo úspory spotreby paliva aké som získal po aplikácii ceramizera do motora a jednorázovo do paliva : Honda – z 7,5 litra zišla na 6,6 litra na 100 kilometrov, Xantia – z 10,5 litra znížila až na 9 litrov na 100 kilometrov!!!Obidva automobily o poznanie stíchli a stali sa dynamickejšie a celkovo sa snížil únik oleja (okolo 0,4 litra/1000 km) v Citroene, v ktorom to bolo v norme dokonca v ASO Citroen to nikoho neudivovalo (mňa to dráždilo dosť veľa).
Honda nežerie ani gram oleja od výmeny do výmeny od samého začiatku ako ju mám…Na záver: som šialene šťastný a úplne spokojný z kúpy a účinkov ceramizerov. Zvyčajne odporúčam každému známemu bez pochybností a obáv, že príde sklamanie alebo hanba…Na dôkladné testy a tiež merania bohužiaľ nemám čas. Pri mojom spôsobe práce a každodennom naháňaní jediné s čím musím počítať a vedieť , že vždy musí byť 100% o.k. je motor môjho auta…a čestne hovorím, už nepamätám kedy som mal haváriu alebo problém so zimným štartom vozidla. Dokonca pri mínus 20 stupňovom mraze.
Tak či onak s čistým svedomím môžem povedať, že aj tak som vyhral – vyhral komfort a lacnejšiu prevádzku automobilov vďaka ceramizerom…pre mňa to je ÚSPECH! Pozdravujem a prajem úspechy…Tomáš

Podľa môjho názoru a testov prevedených na takých autách ako: Opel Corsa 1.4 r.1997, Opel Corsa 1.4 r. 1994, Opel Vectra 1.6 r. 1991, BMW-3 1.8 16V r.1991.

Obdivujem efekty účinkov ceramizera, v tých autách boli testované motory.

Pozorované efekty po použití ceramizerov boli nasledujúce:
– predovšetkým výrazné stíšenie motora (najmenej dva krát tichšie)
– ľahšie, lepšie krútenie štartéra, vnímateľný nárast krútiaceho momentu a zrýchlenie pri každom prevodovom stupni,
– značné zníženie úniku oleja od 60% do 100% v závislosti od stupňa opotrebovania motora a použitia dávky ceramizera

Všetky motory dostali jednu dávku ceramizera a najazdené od 80.000km, 145.000km, 147.000km, 265.000km. Jeden z najpríjemnejších efektov (dokonca pre automobilového laika) úplné stíšenie hydraulických sústav, čo je revolučné.

Malo neporovnateľne menšie údery kľukovej skrine. Po odkrútení zátky oleja, pre laika, proste žiadny biely sediment, kaly, tzv. maslo, ktoré sa ukáže pri starších motoroch, kľukových skriniach a na vekách ventilov.

Testoval som od roku 1998 rôzne prísady, špecifiká, modifikátory, ale s niečím takým ako ceramizer som sa stretol pred rokom a som plný obdivu, že naozaj účinkuje.
Za málo peňazí je možné zregenerovať motor a to naozaj zregenerovať.

Ostáva mi len pogratulovať a poďakovať výrobcovi za taký dokonalý produkt ako je ceramizer, pretože sám mám z neho výhody a som veľmi spokojný, že po toľkých rokoch je niečo čo naozaj regeneruje a predlžuje životnosť motora.
JAKUB_350

Značka a typ vozidla: SEAT CORDOBA
Rok výroby: 98
Obsah motora: 1600
Názor: POZITÍVNYPOUŽIL SOM TENTO PRODUKT PREVENTÍVNE. NAJAZDENÉ 142 000 KILOMETROV. NA ZAČIATKU TO BOLA DÁVKA DO MOTORA.
POZOROVANÉ ZMENY?
TICHŠIE ŠTARTOVANIE (BEZ OLEJA). ZLEPŠENIE VÝKONU.PO NIEKOĽKO TISÍC KILOMETROCH SOM POUŽIL TAKTIEŽ DO PREVODOVKY. PROBLÉMY V NEJ NEBOLI. BOLO TO ČISTO PREVENTÍVNE. VÝSLEDOK?
LEPŠIE SA RADIA RÝCHLOSTI A TO VIDITEĽNE UŽ PO PREJDENÍ ASI 100 KM JAZDY.
SPOTREBA PO POUŽITÍ V PREVODOVKE A MOTORE JE O 1 LITER MENEJ. TRASU PREKONÁVAM OKOLO 10 RAZÍ V ROKU, POZITÍVNY VÝSLEDOK 1 LITER BEZ PODVODU.NA ZAČIATKU SOM TOMU NEVERIL, ALE PO NIEKOĽKONÁSOBNOM PREJDENÍ TRASY SOM UVERIL, ŽE TO NIE JE NÁHODA. RôZNE TO BOLO S TANKOVANÍM A ODPORÚČANIAMI DISTRIBÚTORA.POTVRDZUJEM BEZ KLAMANIA LITER MENŠIU SPOTREBU. NIKOHO NEBUDEM PREHOVÁRAŤ, PRETOŽE NEJDE O TO. ALE FAKTY SÚ POZITÍVNE. POKOJNÁ TRASA SKORO BEZ SEMAFÓROV OKOLO 400 KILOMETROV A PRESVEDČIVÝ VÝSLEDOK.DOBRE, ŽE SOM TO POUŽIL. POUŽIL SOM AJ DO POSILOVAČA RIADENIA, ALE NEZBADAL SOM ŽIADNE ZMENY.
POZDRAVUJEM, JÁN

Ceramizer do motora som aplikoval v automobile Toyota Avensis T22 z 2001 roku s motorom 1AZ-FSE (benzín 2.0) najazdených 140 tisíc kilometrov.
Dôvodom bol pokles výkonu automobilu. príčinou ako sa neskôr ukázalo bol úpadok komresie vo valcoch. Jazdím veľmi dynamicky, takže tento stav ma neprekvapil, ale veľmi ustarostil.
Mechanik, ktorý sa zvyčajne zaoberá mojim automobilom potvrdil, že v tomto prípade ostáva oprava (veľmi drahá) alebo zmena oleja na hustejší (čo je v tomto prípade bohužiaľ len polovičné opatrenie a nie je možné).

Kedysi som čítal o rôznych „dodatkoch“. Bol som k nim opatrný. Pomyslel som si, že náklady nie sú veľké a za pokus to stojí. Meranie pred (ako aj po) použití Ceramizera som vykonal v servise Toyota, kde servisujem automobil. Výsledok viditeľný na grafe sa ukázal málo optimistický. Úroveň kompresných tlakov bola skoro v norme, ale bohužiaľ na dolnej hranici, ktorá v tomto motore je 10 bar.
Ceramizer som aplikoval podľa návodu a po prejdení okolo 4 tisíc kilometrov som išiel na ďalšie meranie. Na moje prekvapenie došlo k výraznému zlepšeniu!

Na grafe bolo vidieť (meranie robené v opačnom poradí valcov), že kompresný tlak vzrástol na každom valci okolo 1bar, teda o asi 10%. Podľa môjho názoru je to veľmi dobrý výsledok. Peniaze použité na Ceramizer hodnotím za dobrú investíciu a s čistým svedomím môžem všetkým odporučiť tento prípravok.
RaDek

Aplikoval som ceramizer, hoci som mal nejaké námietky k hodnote produktu (opísané boli jeho veľké možnosti – príliš veľké, aby sa tomu dalo veriť). Pomyslel som si, vyskúšam, len raz umrieť, ako sa hovorí. Kúpil som do motora, zásielka prišla veľmi rýchlo, až som bol prekvapený. Neskôr som kúpil tiež do prevodovky, ale po prečítaní návodu sa ukázalo, že ho nemôžem použiť pretože mám automat. Tak som aplikoval do motora. Mám Chryslera Grand Voyagera rok 2000, 3,8 litra, najazdené 192 000 kilometrov. Kúpil som ho 2 mesiace pred aplikáciou ceramizera, ktorý som aplikoval i postupoval podľa návodu.Prvý väčší výlet, ktorý som absolvoval bol výjazd na Veľkú noc ku svokre, 500 kilometrov. Pred výjazdom som mal najazdené 1100 kilometrov od aplikácie produktu.
Priemerná spotreba podľa ukazovania počítača mimo mesta na dovolenku vychádzala 11,9 litra. Cestou naspäť som nevymazal počítač a priemerná spotreba všeobecne predstavovala 10,7 litra. Teda musel spaľovať okolo 10 litrov na 100 kilometrov alebo menej.Navyše pred aplikáciou ceramizera bolo počuť ľahké klepanie na jednom z ventilov. Klepanie zaniklo a stlmila sa tiež práca motora, teraz myslím, že to bude ešte lepšie.
Odporúčam produkty známym. Jednému som na jeho prosbu kúpil ja a druhý si kúpil on. Zatiať nepoznám ich názor. Majú po aplikácii ešte málo najazdené. Ja samozrejme som spokojný. Ďakujem

objednat-ceramizer, kupit-ceramizer, kde-kupit-ceramizer, ako-objednat-ceramizer

Jednoduché a prehľadné použitie
Ceramizer je navrhnutý tak, aby jeho aplikácia bola rýchla a ľahká pre všetkých. Nemusíte byť technicky dokonalý. Nepotrebujete žiadne špeciálne nástroje. Zvládnete to sami, dokonca to s vaším dohľadom zvládnu aj školopovinné deti.

Aplikovať môžete v garáži, pred domom na ulici alebo po pár kilometroch jazdy niekde pri ceste. Stačí, keď motor zahrejete na prevádzkovú teplotu. Otvoríte veko nalievania oleja. Do otvoru vložíte dávkovač, ktorý držíte medzi ukazovákom a prostredníkom.

Potrebnú dávku veľmi jednoducho a ľahko vstreknete do oleja zatlačením palca do piestu dávkovača. Je to ako bežná striekačka. A takú dokáže stlačiť aj 6 ročné dieťa.
Ak aplikáciu zveríte do rúk vášho dieťaťa (nie menej ako školopovinné) dávajte na neho pozor. Aby dávka skončila tam kde má. Nie mimo – niekde na karosérii alebo v okolí otvoru nalievania oleja. Potom jednorázovo prejdete 30 kilometrov, aby sa molekuly rozptýlili.
V prípade ceramizera do paliva obsah dávky pred tankovaním vyprázdnite do otvoru palivovej nádrže. Nádrž naplníte 30 až 50 litrami paliva.

Ochrana a obnova motora, prevodovky a palivovej sústavy je pre vás, ak:
– vám záleží na ochrane a predĺžení životnosti motora, prevodovky a palivovej sústavy vášho automobilu
– máte staršie vozidlo s opotrebovaným (vybehaným-niekoľko 100 tisíc kilomterov) motorom a prevodovkou,
– motor má nízky výkon, zvýšenú spotrebu oleja a paliva,
– pri otvorení veka nalievania motorového oleja z neho vychádza dym,
– motor zle štartuje, má nerovnomerné otáčky, je hlučný,
– z prevodovky a diferenciálu vychádza hluk a pískanie
– sa vo vašom aute ťažšie a pomaly radia prevodové stupne
– chcete mať správne výsledky pri emisnej kontrole vozidla,
– dbáte na životné prostredie a chcete znížiť škodlivé emisie výfukových plynov,
– chcete predĺžiť životnosť motora, prevodovky a palivovej sústavy vášho vozidla,
– chcete znížiť nepriaznivé účinky paliva horšej kvality v palivovej sústave,

Ochrana a obnova motora, prevodovky a palivovej sústavy nie je pre vás, ak:
– máte 2 taktný motor,
– očakávate, že ceramizer opraví trvalo poškodené časti motora, prevodovky,
– očakávate, že použitím ceramizera sa motor a prevodovka nikdy nepokazí,
– očakávate, že ceramizer ochráni a opraví nekovové diely automobilu,
– očakávate, že ceramizer ochráni a opraví diely, ktoré nepodliehajú opotrebeniu vzájomným trením,
– si myslíte, že vášmu vozidlu ceramizer aj tak nepomôže,
– očakávate, že budete jazdiť na polovičnej spotrebe paliva ako pred aplikáciou,
– očakávate, že budete jazdiť aj keď natankujete “vodu”

Bonusy pre vás ZDARMA
bonus-k-objednavke-zdarma-pri-objednaniZDARMA získate príručku „Príprava automobilu na zimnú sezónu“ v hodnote 10 eur
bonus-k-objednavke-zdarma-pri-objednaniZDARMA získate príručku „Ako pripraviť auto po zime“ v hodnote 10 eur

A čo VY?
Pokiaľ ešte váhate urobte ďalší a rozhodný krok. Ak chcete, aby motor, prevodovka a zariadenia palivovej sústavy boli vždy spoľahlivé, urobte niečo, čo ste nikdy neurobili. Rozhodnite sa pre zmenu.

Hodnota ceramizera ďaleko prevyšuje prínos, ktorý môžete získať pokiaľ aplikujete to, čo ceramizácia ponúka.

Investícia do ceramizera je zlomok ceny, ktorú ušetríte, ak sa rozhodnete využiť výhody prísad do oleja a paliva. Nič neriskujete.
Kliknite na objednať.
Je to vaša šanca ako predĺžiť životnosť motora, prevodovky a palivovej sústavy vo vašom vozidle. Vy rozhodujete o tom, či budete ďalej využívať automobil bez zbytočných porúch a ďalších nákladov.
Kliknite na objednať,  vyplňte údaje a ochráňte motor, prevodovku a palivovú sústavu vášho 4 kolesového miláčika.

objednat-ceramizer, kupit-ceramizer, kde-kupit-ceramizer, ako-objednat-ceramizer

Cenu sme zatiaľ nespomenuli
Získate špičkový produkt s využitím prevratného procesu ceramizácie. Vytvorenie veľmi tvrdej, pevnej, odolnej a ťažko stierateľnej kovo-keramickej vrstvy.

Cena za tento produkt by vzhľadom na množstvo ušetreného času a množstvo peňazí ušetrených za poruchy motora, prevodovky a palivovej sústavy mohla byť mnohonásobne vyššia ako je teraz. Ak by cena bola aj 300 eur stále by bola nižšia ako sú ceny jednotlivých opráv motora a stratený čas, keď je vaše vozidlo v autoservise.

Cena za CERAMIZER – prísady do oleja a paliva je limitovaná. Vyhradená iba pre čitateľov, ktorí odoberajú tento seriál. Je platná 48 hodín od otvorenia e-mailu.

Prísady do oleja CERAMIZER zostava, ceramizer do 4 taktných spaľovacích motorov – CS 1 dávka, ceramizer do prevodovky a iných prevodov – CB 1 dávka a ceramizer zušľachťovač do paliva – CP 1 dávka stoja bežne  50 eur. Teraz vám ich ponúkam za 45 eur.

Dodanie je po celom Slovensku prostredníctvom Slovenskej pošty ZDARMA alebo môžete vyzdvihnúť osobne, tiež zdarma.
Objednávka na prísady zostava CS+CB+CP (1 dávka z každého typu) za 45 eur s dopravou zdarma je obmedzená do 48 hodín od otvorenia emailu.

Aká je záruka?
Záruka na účinnosť a životnosť vytvorenej kovo-keramickej vrstvy v prípade ceramizera do motora je najmenej 70 000 kilometrov najazdenia vozidla alebo 6000 motohodín.
V prípade ceramizera do prevodov je to najmenej 100 000 kilometrov najazdenia vozidla alebo 9000 motohodín.
Účinnosť ceramizera zušľachťovača do paliva je zaručená  na 10 000 kilometrov prejazdu vozidla.

ceramizer-bezpecny-produkt-neupchava-olejove-filtre-kanalikyCeramizer je bezpečný produkt.
Spĺňa normy Európskej únie 91/155/EEC.
Neupcháva olejové filtre ani olejové kanáliky.
Neobsahuje teflon ani molybdén.

Vzhľadom na stále rastúci počet používateľov a čoraz širšie spektrum aplikácii Ceramizera automobilových aj priemyselných klientov ostali produkty zo skupiny Ceramizer-ov poistené v – Warta SA – pobočka nemeckej finančnej skupiny Talanx AG.

Prípadné škody, ktoré by boli spôsobené po aplikácii ceramizera sú poistené až do výšky 500.000 eur.

V celej histórii ceramizera sme do dnešného dňa neobdržali žiadne oznámenia o škodách, ktoré by boli spôsobené použitím ceramizera.

Každý deň pribúdajú ďalší spokojní užívatelia ceramizera. Svedčí o tom jeho vysoká popularita, vysoká účinnosť a vysoká spoľahlivosť.

Prví užívatelia začali výhody ceramizera pre svoje autá využívať od roku 1996. Teraz výhody ceramizerov využívajú milióny spokojných vlastníkov automobilov v ďalších 25-ich štátoch sveta.

Anglicko Austrália Belgicko Bolívia Cyprus
Česko Čína Estónsko Francúzsko India
Indonézia Kanada Kórea Litva Lotyšsko
Malajzia Poľsko Rumunsko Singapur Slovinsko
kúpiť ceramizer vo švajčiarsku predaj ceramizera v thajsku ceramizer dostupný v usa dostupnosť ceramizera vo vietname
Španielsko Švajčiarsko Thajsko USA Vietnam

objednat-ceramizer, kupit-ceramizer, kde-kupit-ceramizer, ako-objednat-ceramizer

Tak ako?
Necháte zničiť motor, prevodovku a palivovú sústavu vášho vozidla pri jeho bežnej prevádzke?
Nadišiel čas, aby motor a prevodovka “šľapali” bez zbytočných porúch a drahých opráv ďalšie desať až sto tisíce kilometrov?
Je teraz správny čas na zníženie spotreby oleja a paliva a zvýšenie výkonu vášho vozidla?

Zopakujme si to najdôležitejšie

  • Ochrana a obnova motora a prevodovky podlieha vytvoreniu veľmi tvrdej a odolnej kovo-keramickej vrstvy.
  • Táto vrstva chráni a obnovuje pôvodné veľkosti tvarov komponentov opotrebených trením.
  • Proces ceramizácie prebieha približne 1500 kilometrov počas bežnej prevádzky motora a prevodovky, bez nutnosti demontáže.
  • Prísady ceramizer sa aplikujú do oleja a paliva jednoduchým a rýchlym vstreknutím z dávkovača.
  • Životnosť vytvorenej kovo-keramickej vrtsvy je v prípade motora zaručená minimálne na 70 tisíc kilometrov a v prípade prevodovky minimálne na 100 000 kilometrov prejazdu vozidla.
  • Ceramizer do motora zvyšuje a vyrovnáva kompresné tlaky na nominálne hodnoty. Tým sa zvýši výkon motora a zníži spotreba oleja a paliva.
  • Dosiahnete lepšiu prácu zariadení, ich menšie opotrebenie, vyššiu odolnosť a tým dlhšiu životnosť.
  • Ceramizer je bezpečný produkt.

Prísady do oleja CERAMIZER využíva väčšina ľudí na Slovensku. Najmä pre ich cenovú dostupnosť a bezpečnosť v súlade s normou Európskej únie 91/155/EEC.

OBJEDNAŤ  Ceramizer na ochranu a obnovu spaľovacieho motora a prevodovky a ošetrenie palivovej sústavy

znizenie-spotreby-paliva-oleja

OBJEDNAŤ  Ceramizer na ochranu a obnovu spaľovacieho motora a prevodovky a ošetrenie palivovej sústavy