Audi 80, 90, 100, A4, A6, S6 problémy s motorom, prevodovkou | Ceramizer.sk

Audi skúsenosti ceramizer

Audi 100 (r. 1992) problémy pri štartovaní po dlhšom státí
výsledok výrazné zlepšenie štartovania bez nepríjemných zvukov

V mesiaci marec pri výmene oleja som sa rozhodol použiť ceramizer do motora.
Jazdím automobilom Audi 100 2.3 E z 92 roku, s bližšie neuvedenými kilometrami.

Po dlhšom státí vozidla, napríklad v noci, pri štartovaní bolo v zapaľovaní počuť rinčanie pohárikov, ktoré po chvíli stíchlo. Po použití ceramizera tento objav ustúpil. Bohužiaľ iné parametre som nemeral.
Róbert Rogala

Audi 100 (r. 1989)
výsledok – stlmenie a stíšenie práce motora a prevodovky, zníženie spotreby oleja a paliva, lepšie zrýchlenie

Použil som ceramizer v dvoch automobiloch – Audi 100 2TD diesel z roku 1989, najazdené okolo 220 tis. km, toľko je na tachometri, druhý automobil bol benzín s LPG karburátor Peugeot 309 z roku 1988, najazdené 198 tis. km.

V obidvoch automobiloch došlo k podstatnému stlmeniu práce motorov, upravila sa plynulosť a flexibilita práce motorov a dokonca sa znížila spotreba oleja, spotreba paliva sa takisto mierne zlepšila.
Tzn., že došlo k miernemu zníženiu paliva a LPG, i keď v prípade LPG sa spotreba znížila viac. Pred použitím ceramizera bola spotreba asi 8,5-9,5 LPG a po použití sa spotreba znížila do 7,5-8 litrov!!!

Správanie automobilov po dodaní prísady do oleja: významne, už po prejdení asi 500km pracovali motory viac tichšie a upravilo sa zrýchlenie. Nepoužil som po použití ceramizera žiadne iné prísady.

K prevodovke – aplikoval som ceramizer v Peugeot-e 309, pretože tam boli ťažkosti: hocikedy počas radenia 3 prevodového stupňa prevodovka pracovala akoby bola preťažená, mimo to, že tam bol nový olej – po použití prísady a dodržaní odporúčaní sa rýchlosti začali radiť jemnejšie, ľahšie už po prejdení okolo 350 km.

Môžem povedať, že som viac než spokojný z nákupu a z účinku Vašich prísad. Sú, aj keď som neveril, že vôbec niečo pomôžu, skutočne účinné!!! Ceramizer pomohol v prípade prevodovky aj motora!!
Ťažko mi je teraz oceniť prísady do paliva, pretože mohol mať vplyv spolu s ceramizerom, ktorý bol dodaný do oleja v motore a preto sa k nemu nemôžem vyjadriť.

Bohužiaľ nemám zoskenované merania kompresných tlakov (nemal som prístup k zariadeniu). Pozorovania som robil po prvý raz v máji 2002 na aute Audi 100 a na Peugeot-e v mesiaci február 2006.
S pozdravom
Andrej Višňovský

Audi 100
výsledok mierne zvýšenie a vyrovnanie kompresných tlakov

Audi 100 2.8E. Urobil som merania kompresi:

pred (212 tis. km) 1) 10,5 2) 11,0 3) 10,5 4) 12,5 5)10,5 6) 11,0 Priemerne vychádza 11,0
po (215 tis. km) 1) 12,0 2) 11,0 3) 12,0 4) 11,5 5) 12,0 6) 12,5 Priemerne vychádza 11,83

Audi 100 C4 2.3 I. (r.1992) hlučné hydraulické piesty ventilov, problém so štartovaním
výsledok tichšia a rovnomerná práca bez šklbania, lepší štart studeného motora
výsledok radenie prevodových stupňov bez ťažkostí, stíšenie prevodovky

Vlastním automobil Audi 100 typ C4 2.3 litra benzín + plyn z roku 1992. Kilometre auta je ťažké určiť, určite sú cez 300 tis.km.

Použil som ceramizer do motora v množstve dve dávky. Zhodne s inštrukciami som druhú dávku dodal po prejdení asi 500 km od prvej dávky. Nevykonal som merania tlakov, pretože nebol čas.

Moje pozorovania sú nasledujúce:
1. Podstatne tichšia práca motora
2. Motor pracuje rovnomerne a prakticky bez vibrácií-trasenia a trhania
3. Stíchli hydraulické piesty ventilov
4. Štart zimného motora po noci prebieha oveľa lepšie a chýba tá charakteristická práca “na sucho“ bez oleja
5. Upravila sa pružnosť motora.

Predchádzajúci majiteľ auta potom, ako počul prácu motora sa opýtal či som menil motor alebo ho opravoval lebo tak ticho nikdy nepracoval.

Mám ešte objednaný ceramizer do prevodovky, uvidíme aké budú účinky.
Som veľmi spokojný s ceramizerom a môžem ho odporučiť iným užívateľom.
dátum prijatia názoru: 03.04.2008

Ďalšia časť názoru obdržaná 11.06.2008:
Po pozitívnych výsledkoch použitia ceramizera do motora som sa rozhodol použiť ceramizer do prevodovky.
Do prevodovky bol naliaty syntetický olej, pred odchodom na dovolenku som dodal 1 dávku ceramizera do prevodovky.

Od toho času som najazdil okolo 4 tis.km, prevodové stupne vchádzajú bez ťažkostí, dokonca preradením bez spojky.
Prevodovka predtým pracovala vcelku ticho, ale teraz už ju prakticky nepočuť. Výsledok je tým viac pozitívny, že som dal 1 dávku na 2,4 litra oleja a je to prevodovka spolu s prevodmi! Odporúčam, aj keď niekomu sa možno zdá, že jeho prevodovka pracuje bez problémov!
Pavol Adamík

Audi 80 škrípanie v prevodovke pri preraďovaní
výsledok  – tichšia prevodovka, radenie prevodov bez škrípania

Ahoj, som pozitívne zaskočený výsledkom účinku ceramizera. Použil som ho do prevodovky Audi 80, najazdené 240 tis. km.

Čo je pravda, účinok som počul až po najazdení 1000km, ale za to veľmi pozitívne.
Prevodovka ide dosť tichšie a zanikol aj škripot pri preraďovaní 2 prevodového stupň. Prekvapivo zmizli tiež jemné úniky zo zadnej časti prevodovky.

Je vhodné občas využiť technické inovácie, ktoré sa objavujú na trhu. Prípravok úplne splnil moje očakávania, som s ním spokojný a odporúčam ho všetkým mojím známym. Zásielka bola bezprostredná a milý kontakt, ODPORÚČAM !

Audi 80 (r.1994)
veľkú spotrebu oleja
výsledok výrazné zníženie žrania oleja

S ceramizerom som sa prvý raz stretol na internete keď som hľadal aditíva na zníženie žrania oleja v automobile značky “Audi 80 B4 2.0 E 85 KW 94 rok“.
Automobil som kúpil v Nemecku, zdokumentované najazdené kilometre 160 000. Automobil na benzíne na nemeckých diaľniciach sa približoval k 220 km/h (čo som samozrejme kontrolova,l aby som nikoho nijako neohrozil).
Namiesto toho ma prekvapila veľká spotreba oleja na trase. Čítaním príspevkov a skúseností na tému týchto aditív som sa rozhodol vyskúšať “Ceramizer do motora“.

Pred použitím ceramizera mal motor môjho automobilu na 1000 km zvýšenú spotrebu do pol litra oleja s čím som nebol spokojný.
Skúšal som zmeniť olej, ale nič som tým nedosiahol.

V súvislosti s tým som sa rozhodol vymeniť tesnenie. Po tejto výmene sa žranie oleja významne znížilo, ale aj tak som s tým nebol spokojný, pretože vozidlo naďalej žralo do 0,3 oleja. Po týchto úpravách som kúpil a použil ceramizer.

Na začiatku som jazdil v meste. Po prejdení okolo 500 km som bol milo zaskočený, pretože oleja mi ubudlo ledva 2 mm na mierke.
Práca motora sa badateľne vyrovnala a motor vo vozidle pracoval ľahšie. Po prejdení ďalších 1000 km som nezbadal žiadne žranie oleja v meste, z čoho sa veľmi teším.

Nedávno som kontroloval vozidlo na ceste pri rýchlosti do 140 km/h, vozidlo prakticky nemá zvýšenú spotrebu oleja. Ponad túto rýchlosť vozidlo žerie olej, ale ani nie 0,2 na asi 1000 km s čím som spokojný.
Samozrejme som zabudol dodať, že po príchode do krajiny bol automobil prerobený na LPG a mimo mesta spotreba plynu po použití ceramizera vychádza od 10 do 11 l/100km a na benzíne od 7-8 l/100km.

Prajem aj iným vodičom podobné pocity po použití ceramizerov !!!
Srdečne pozdravujem, Tomáš

Audi B3 1.8 S hučí v prevodovke, zrýchľovaní a brzdení ešte viac
výsledok zníženie hučania prevodovky, ľahšie radenie prevodových stupňov

Opíšem moje dojmy s Audi B3 1.8 S. Auto má najazdené 240 tis. Km. Jazdím autom akurát rok a postupne ho začínam spoznávať.

Jediné čo ma znepokojilo je hučiaca prevodovka, možno preťažená, pretože hučanie sa zvyšuje počas zrýchľovania a brzdenia motorom, predovšetkým na treťom prevodovom stupni.

Okrem toho, že som najazdil od použitia ceramizera ledva 300 km hučanie v prevodovke sa znížilo, prevodové stupne sa radia ľahšie a zdá sa mi, že valivé odpory sa znížili!
Môj brat, ktorý niekedy jazdí mojím vozidlom hovoril, že je značne lepší. Dôkladne som si prečítal odporúčania a mám nádej, že investícia do ceramizerov prinesie čoraz väčšie účinky. Profylakticky som použil prísady do paliva a motora.

Pri zušľachťovači do paliva mi je ťažko hodnotiť účinok keď jazdím na LPG a teraz som prešiel 500 km na pb 95 s ceramizerom a je známe, že motor poháňaný LPG je trochu slabší.

Namiesto toho som počul výrazný rozdiel už po niekoľko desiatkach kilometroch po použití ceramizera do motora. Motor sa stíšil a pracuje rovnomerne, akoby ľahšie, na počudovanie prípravok ÚČINKUJE !
Som príliš horlivý a vždy jazdím bezpečne tak do 3000 ot./min. Obávam sa, že som mohol použiť zníženú dávku do prevodovky, pretože ktovie či tých 240 000 km na tachometri je pravda.

Po prejdení 1500 km budem chcieť poslať ďalší názor, po dokončení opravy. Mám nádej, že ušetrím vďaka Vašim prísadám peniaze na výmenu prevodovky a to stojí niekoľkonásobne viac.
Pozdravujem
Martin Pasický

Audi 80 B2 (rok 1988) klepú ventily (hydroštel)
výsledok zníženie spotreby paliva, zvýšenie a vyrovnanie kompresných tlakov, mierne zvýšenie výkonu, stíšenie klepajúceho ventilu

Na internete po prečítaní množstva lichotivých názorov na tému Vašich aditív a v súvislosti s niektorými ťažkosťami motora 1.8 v mojom audi 80 B2 z roku 1998, som sa sám rozhodol presvedčiť o účinku ponúkaného ceramizera do motora.

Po obdržaní zásielky sa mi akurát natrafila skvelá príležitosť – cesta 260 km. Podľa odporúčaní som použil obsah dávkovača do zohriateho motora a po 10 minútach na voľnobehu som vyrazil na cestu, pravdupovediac bez zbytočných nádejí.
A fakticky som nepocítil žiadnu zmenu…až do momentu spiatočnej cesty.

Veľmi pozitívne bolo moje prekvapenie, že motor štartoval po kratšom spustení a bežal rozhodne tichšie, ale radosť dosiahla maximum, keď som prvý raz po roku vlastnenia tohto audi s ľahkosťou predbiehal na piatom prevodovom stupni!
Čo viac, stíchol dokonca jeden “klepajúci“ hydroštel ventil, tak som sa veľmi potešil, že som oddialil náklady jeho výmeny.

Bohužiaľ nevlastním graf z diagnostiky, ale pri kúpe automobilu som vo vlastnom záujme vykonal merania kompresných tlakov, pohybovali sa medzi 9,5 – 12 bar (najazdené 270 000 km).
Po použití ceramizera som obnovil test a rozdiel sa zmenšil na 10,5 – 12 bar!! Motor pracuje rovnomerne, ľahšie sa zvyšujú otáčky, badateľné je zlepšenie dynamiky a spotreba v meste sa znížila z 10,5 – 11 l/100km na 9-9,5 l/100km benzínu!

Poznamenám, že som objednal 4 balenia ceramizera, takisto do automobilu otca a dvoch kolegov. V ich prípade boli pozorované podobné výsledky.
V aute otca to mal byť kozmetický zábeh, keď jeho Opel Astra 1.6 z roku 1998 mala najazdené len 70 000 km a chodila bez problémov, ale dokonca v tomto prípade nárast dynamiky bol mierne badateľný.

Všetci sme z použitia prípravku úplne spokojní a môžeme potvrdiť, že ceramizery skutočne účinkujú. Pri tak prístupnej cene obdržanie toľkých výhod, to je jednoducho trefa do desiatky.

Aditíva som použil v novembri 2005. Najväčší rozdiel som zbadal po prejdení prvých 260 km, v ďalších kilometroch nasledovalo zlepšovanie práce motora. Teraz od použitia ceramizera mám už prejdené približne 10 000 km, upravené parametre motora pretrvávajú, nedošlo k žiadnej poruche motora, všetko chodí ako hodinky.

S plnou spokojnosťou odporúčam mnou použitý ceramizer do motora a vyhlasujem, že tieto názory sú moje vlastné a vcelku pravdivé postrehy.
s úctou Radoslav Jakubský

Audi 80 (r.1991) zapečené piestne krúžky, problém s turbom, škrípe, píska v posilňovači
výsledok repas turba, stíšenie prevodovky, zánik škrípania a pískanie v serve
Zdravím všetkých a pozdravujem výrobcu ceramizera. Vlastním automobil Audi 80 1.6 TD r.1991.

Vymenil som v ňom piestne krúžky a ojničné ložiská. Okrem toho mal motor takzvanú turbo-dieru. Rozhodol som sa použiť ceramizer.

Po 1000 km som si uvedomil, že turbo – diera zaniká a motor lepšie zrýchľuje. Použil som aj do prevodovky a stíchla o polovicu.
Použil som do posilňovača, pretože bolo počuť škrípanie pri točení a celý čas v ňom divne pískalo. Po roku od okamihu naliatia ceramizera škrípanie a pískanie zaniklo.

Veľa osôb som nahovoril na ceramizer a každý je spokojný. Aké to je milé vidieť ako sa niečo v našom autíčku samo obnovuje.
Pozdravujem. Daniel Vojcík
Názor poslaný dňa 18.11.2007

Audi 80 (r.1992)
výsledok zlepšenie a vyrovnanie kompresných tlakov
Značka: Audi
Model: 80 B4
Rok výroby: 1992
Motor: benzínový
Objem: 2309 cm3
Počet valcov: 5

Meranie bolo každý raz vykonané tým istým zariadením, aby sme zminimalizovali chyby v meraní. Vzhľadom na ťažký dostup a možnosti zariadenia, meranie kompresných tlakov bolo vykonané na troch posledných valcoch, tzn. 3, 4 a 5.

Dátum merania Stav tachometra Doba od použitia Val.3 Val.4 Val.5
2005-02-24 219486 0 12 12 11
2005-03-11 220297 811 12 12 11
2005-04-08 221723 2237 13 13 13

Bez ohľadu na skutočnú hodnotu kompresných tlakov je vidieť evidentné zlepšenie predovšetkým na 5 valci. Kompresné tlaky boli vyrovnané na všetkých valcoch.

Ajkeď som nastavený veľmi skepticky na všetky zázračné prípravky dodávané do oleja na zlepšenie mazania (znížiť odpory atď.) alebo všeobecne prácu motora, v tomto prípade som príjemne zaskočený.
Pozdravujem, Pavol G.
Dátum obdržania názoru 04.2005

Audi 80
výsledok zníženie dymenia motora, ľahší štart motora
Značka a typ vozidla: Audi 80 diesel
Rok výroby: 1983
Obsah motora: 1.6 Diesel

Ceramizer bol použitý v množstve jednej dávky do motora a do nafty, motor s ťažko určenými najazdenými kilometrami.
Znížilo sa dymenie, nastalo jemné stíšenie práce motora, ľahší štart motora.

Je to ďalší automobil, v ktorom som použil ceramizer a vo všetkých prípadoch je efekt veľmi pozitívny!
Pavol Adamík
Názor poslaný dňa 05.11.2008

Audi 80 problémy pri radení prevodových stupňov
výsledok – zníženie odporov a ťažkostí pri radením prevodov, plynulejšie radenie rýchlostí
Značka a typ vozidla: Audi 80
Rok výroby: 1990
Obsah motora: 1.6 TD

Som vlastníkom Audi 80 1.6 turbo diesel. Auto má najazdené cez 230 tis. km. Už dávnejšie je počuť, že prevodovka pri pohybe potrebuje niekoľko kilometrov aby radenie prevodových stupňov bolo plynulé, bez badateľných odporov a ťažkostí.

Na začiatku som zmenil len olej v prevodovke, ale skoro vôbec to nepomohlo. Nakoniec ma bratranec presvedčil, aby som skúsil ceramizer. Aplikoval som jednu dávku.
Po prejdení asi 2 tis.km bolo možné badať, že radenie prevodových stupňov sa vykonáva plynulejšie a doba práce prevodovky na /“sucho“/, ihneď po pohybe auta, sa rozhodne skrátila. Určite to bude viac citeľné v zime pri nižších teplotách.
Pozdravujem, Lukáš
Názor poslaný dňa 05.09.2008

Audi 90 (r.1991)
výsledok – zlepšenie radenia prevodových stupňov, žiadny problém so štartovaním motora pri -300 mrazoch

Kúpil som tri prísady do benzínového motora (spolu s prísadou do paliva). Použitie tohto prípravku rozhodne zlepšilo radenie prevodových stupňov – prísada do prevodovky.
Použitie do motorového oleja spôsobilo akoby ťažšiu počiatočnú prácu…jednak po prejdení odporúčaných 1500 km pri dodržaní otáčok práca bola rovnomernejšia a tichšia…. pripomeniem, že môj motor má prejdené cez 300 tis. km a má 5 valcov (Audi 90 2,3 136 KS r. 1991).
Pri -30 st. mrazoch nebol najmenší problém so štartovaním motora. Som spokojný s prísadami a odporúčam rodine a známym.
Róbert Joňca

Audi A4 (r.1996)
výsledok – správne parametre motora

Som veľmi rád, že sa môžem podeliť so svojimi postrehmi. Ceramizer som použil do motora 2,6 V6 v type Audi A4 r.96.
Vozidlo po prestávke stálo 2 roky vonku /pod oblohou/. Najazdené 120 tis. km.

Po oprave pravého blatníka a hlavy mi bolo navrhnuté zabezpečenie motora nejakým prípravkom. Zvyšok som sa sám dozvedal a z viacerých dostupných som si vybral “ceramizer“.
Po prejdení 20 tis. km som išiel do Autorizovaného Servisu Audi s cieľom kontroly motora. Ukázalo sa, že motor je dobrý na 100%, taktiež jeho parametre sú vzorové.
Ďakujem. Pozdravujem.

Audi A6
výsledok – zvýšenie výkonu motora, zníženie spotreby paliva

Prednedávnom som sa rozhodol pre kúpu ceramizera, ktorý ako bolo napísané má veľmi dobré účinky na motor. Nebudem skrývať, že som s určitou mierou nedôvery vlieval zázračný prípravok do motora môjho automobilu.

Mám Audi A6 2.8 V6, ktorý bol v podstate v dobrom stave: motor chodil do použitia ceramizera bez problémov, neboli väčšie problémy so štartovaním ani pri nízkych teplotách, motor bol dosť tichý atď.
Preto som uvažoval čo ešte môže byť lepšie. A predsa.

Po aplikácii ceramizera sa cez asi 2000 km nič zvláštne nedialo. Napriek tomu po prejdení okolo 2 tisíc kilometrov som spozoroval, že motor začal ísť ľahšie. Toto sa udialo cez najväčšie mrazy.
Motor mimo veľmi nízkej vonkajšej teploty začal štartovať akoby nemal vôbec žiadne problémy. Predtým, pri nižších mrazoch, zapaľoval trochu ťažšie.

Všimol som si, že motoru akoby pod kapotou pribudlo zopár koní. Rozhodne živšie teraz reaguje na stlačený plynový pedál a určite je tichší.
Po aplikovaní ceramizera a prejdení okolo 3,5 – 4 tis. km motor taktiež začal rovnomernejšie pracovať, tak, akoby sa sám nastavil.
Skončilo sa neveľké “plytvanie“ otáčok, ktoré sa sem tam podarilo. Neviem čo presne sa stalo v motore, ale problém sa skončil a to je najvážnejšie.

Spomeniem ešte mierne zníženie spotreby paliva. Predtým v meste auto malo spotrebu okolo 16,5 litra plynu, teraz zriedka presiahne 15 bez zmeny štýlu jazdy. Mimo mesta klesla spotreba o asi 10-12%.

Zhrniem. Kúpa ceramizera je veľmi dobrá investícia. Ceramizer skutočne účinkuje a poskytuje plnú spokojnosť, hoci je potrebné sa vyzbrojiť trpezlivosťou a dôkladne sledovať vozidlo.
Mne sa vrátil už dávno – úspora paliva a plynu a som spokojný s jeho použitím. Okrem toho najlepší dôkaz je to, že som už kúpil niekoľko kusov. A ešte jedno. Nie sú to posledné ceramizery, ktoré som kúpil.
Pozorovanie vykonal Matej Gorkjevský – spokojný užívateľ ceramizera.

Audi A6 kolíšu otáčky v motore, poškodené čidlo vstrekovacieho čerpadla
výsledok ustálené a rovnomerné otáčky motora, oprava (renovácia-repas) vstrekovacieho čerpadla
Značka a typ vozidla: AUDI A6
Rok výroby: 1998
Objem motora: 1,9 TDI

Som vlastník Audi A6 s motorom 1,9TDI rok výroby 1998. Od určitého času začalo auto trhať a zastavovať a tiež počas jazdy samé menilo otáčky.
Po návšteve v spoločnosti zaoberajúcej sa diagnostikou dieselových motorov mechanik uviedol, že je poškodené čidlo vstrekovacieho čerpadla a že toto je príčina nerovnomernej práce motora (cena opravy 300 eur).

Po tejto návšteve som ešte mesiac jazdil s poškodeným čidlom, keď som natrafil na internete na stránku www.ceramizer.sk. Po prečítaní názorov užívateľov som kúpil tri ceramizery MOTOR-PALIVO-POSILŇOVAČ RIADENIA.

Po použití dávky PALIVO + MOTOR a po prejdení 800 km začalo auto normálne pracovať, všetky objavy svedčiace o poškodenom čidle zanikli.
Ak ide o motor, auto začalo byť dynamickejšie, živšie, znížila sa spotreba nafty, pri rannom štartovaní motor pracuje ticho.

Po konzultácii s tým istým mechanikom padlo tvrdenie, že je to neobvyklý prípad a že žiadny prípravok použitý do nafty nie je v stave opraviť čidlo vstrekovacieho čerpadla. Ale, ako je známe v mechanike, nič nie je účinkom náhody.
Od tohto momentu som prešiel 12 000 km a objavy svedčiace o čidle sa nevrátili.

Osobne som spokojný s prípravkami Vašej firmy a odporúčam ich iným. V nasledujúcom týždni budem testovať ceramizer v BMW E30 325i ako aj v motocykli HONDA TRANSALP.
Kamil D.
Názor poslaný dňa 27.07.2009

Audi S6 zasekáva sa spätný ventil hydrauliky posilňovača bŕzd
výsledok – odstránené všetky príznaky zlej práce hydrauliky posilňovača bŕzd
POSLEDNÝ ROK SOM SA TRÁPIL SO SPATNÝM VENTILOM HYDRAULIKY POSILŇOVAČA BŔZD V MOJEJ AUDI S6 (ZASEKÁVAL SA ČASTO A NEDRŽAL TLAK A PRETO CHÝBALO POSILŇOVANIE). DODAL SOM PRÍPRAVOK A VIAC SA TÁTO SITUÁCIA NEOPAKOVALA. ZÁZRAK???
retrov